Deszczowa piosenka ;)

Niedziela, 29 lipca 2012 · dodano: 29.07.2012 | Komentarze 6

Umówiliśmy się z pobiedziskimi koniami Maciejem i Marcinem na niedzielny poranek. Rano o 6 deszcz padał. Przełożyliśmy nasze randevous o godzinę - koło 7:00 faktycznie przestało padać - zatem na Rynek. Tam zapada kolokwialna decyzja - jedziemy szosą w stronę Dziewiczej. Czasu mało, więc nie ma wyboru, trza depnąć. Po 40 minutach jesteśmy w Klinach, stąd atak czołowy na stoki Dziewiczej. I na dół i do góry i killerem i na dół itede, itepe. Nawrotka do Klinów i do chaty.
Aha, nie padało tak może do 8:00 reszta w deszczu - fajnie było przynajmniej napędy na bieżąco się myły.
Powinniśmy jeździć w gatkach kawalerii powietrznej :D
Thank you very fuckin' much. See you in hell.

biniu
| 20:51 niedziela, 29 lipca 2012 | linkuj To jeden z niewielu wypadów o których zima będziemy wspominać...:-)))
Super było!!!
Szacunek dla kompanów :)
| 18:03 niedziela, 29 lipca 2012 | linkuj He - a mi się bardziej podobało niż w sobotę... wtedy była taka gara, że człowiek się pocił od patrzenia na rower. Sobotę poświęciłem więc na pucowanie bolidów: swoich i żony. Po to tylko aby mojego ubabrać w niedzielę. :D
toadi69
| 17:41 niedziela, 29 lipca 2012 | linkuj Co za samo zaparcie i upór. Ja dziś 4 litery posadziłem przed kompem, pogoda wyraźnie mnie nie odpowiadała - deszcz, a bez powodu moknąć nie lubię. :) Za to nieco uzupełniłem swoje wpisy na bikestats a i na lekturę innych wpisów czas się znalazł.
| 15:39 niedziela, 29 lipca 2012 | linkuj Seba -> Citius, altius, fortius :D
Kania -> SInatra wypada blado przy tym kawałku :D. Czad był to i utwór musi być odpowiedni.
| 10:19 niedziela, 29 lipca 2012 | linkuj Wracając już sam do chaty zastanawiałem się jaki deszczowy kawałek dodasz do relacji. Deszczowe psy już były, Sinatra jest do bani i tak dalej myślałem aż zgubiłem wątek. Ale teraz to mnie zastrzeliłeś.
Dzięki za jazdę.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chnaw