Ułan z Grudziądza

Poniedziałek, 3 września 2012 · dodano: 03.09.2012 | Komentarze 5

Dzisiaj po górkach Kociałkowej w celu poćwiczenia siły. Na zjazdach wytrzepało mi cztery litery jak cholera, stąd zresztą tytuł wpisu. Bo przypomniała mi się taka zwrotka żurawiejek (co to żurawiejki, macie w linku) o ułanach z Centrum Wyszkolenia Kawalerii:
Dupy mają jak z mosiądza
To ułani są z Grudziądza

Poza tym spotkałam lisa, jedno dziecko na rowerze usiłowało mi wjechać z boku w koło. A noga całkiem, całkiem podawała, choć średnia może tego nie pokazuje (no ale jest zaniżona przez dziewięciokrotny wjazd na Kociałkową).
Ps. No i dzisiaj przebiłem swój zeszłoroczny przebieg - było to 8200, co prawda na BS jest 8600 ale w to wchodzi spinning, którego w tegorocznym przebiegu nie uwzględniłem.
Kategoria Sam na sam

| 20:23 wtorek, 4 września 2012 | linkuj hej dziewuchy w górę kiecki
jedzie ułan jazłowiecki...
albo jeszcze lepsze:
Niech umyka każde zwierze
Jedzie Kania na Łilerze :D
| 18:11 wtorek, 4 września 2012 | linkuj Kto w Pułtusku robił dzieci
TO MY !!!
To ułanów pułk nasz trzeci
| 21:26 poniedziałek, 3 września 2012 | linkuj Spining to też maszyna tortur dla kolarza który uwielbia gdy zmienia się faktura asfaltu, gdy jest piach a potem błoto... i trochę korzeni, albo kamienie... gdy krajobraz się zmienia, gdy drogę przebiega lisek, gdy słychać klangor żurawi, gdy dziki przebiegają gdzieś w chaszczach, albo myszołów startuje ci tuż nad głową... ale cóż jak przyjdzie czas wietrzny, deszczowy, to trzeba będzie się przeprosić z maszyną tortur
| 21:14 poniedziałek, 3 września 2012 | linkuj A ja myślałem, że spining to taka wędka na szczuble ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rachr