Blow wind blow

Poniedziałek, 24 września 2012 · dodano: 24.09.2012 | Komentarze 4

Dziś bez weny za to z wiatrem głównie w twarz - bo wiał z północnego wschodu. A Pobiedziska jak wiadomo leżą na wschód od Poznania. No i jak wiadomo są zaledwie 30 km od stolicy Pyrlandii. A to na szosę za mało. Trzeba było więc dokręcić przez Kostrzyn. Poza tym nuda... chyba nikt mnie nawet nie otrąbił.
Kategoria Nyndza, Sam na sam

| 04:48 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Jesienia chyba przesiade sie na rowerek mtb i wtedy bedzie mozna chowac sie do lasu gdy wieje za mocno w twarz. Wroce tez do dawnej ulubionej trasy na Tuczno, gzie jadac na zachod jest sie zasloniety.
| 22:02 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Kania ma rację - zazwyczaj wieje z zachodu i jeśli o mnie chodzi to jest do dupy, bo żeby jeździć z wiatrem to najpierw musiałbym jeździć gdzieś na zachód, a tam jak wiadomo nic tylko zgiełk miejskich ulic, a za tym nie przepadam. Dlatego zazwyczaj jadąc w moje ulubione rewiry, wracając borykam się z wmordewindem :-S
| 21:08 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Cóż jadąc z pracy niespecjanie mam wybór :)
| 21:05 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj W naszych okolicach wschodni wiatr to rzadkość. Ja zawsze ustawiałem trasę pod kierunek wiatru, ale ostatnio mi się nie chce i jadę na wariata.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzie