Rodzinnie szosowo

Niedziela, 7 października 2012 · dodano: 07.10.2012 | Komentarze 4

Dzisiaj odwiedził mnie tata na swojej pięknej błękitnej ze stali Reynolds wykonanej szosóweczce Gazelle. Gazelle jest fantastyczna - na osprzęcie Shimano 600 - sześciobiegowym. Cudowna oldschoolowa maszyna.
Postanowiłem odprowadzić ojca do Poznania, i tak wyruszyliśmy sobie we dwóch asfaltem przez Tuczno, Wierzonkę do Koziegłów. Tata ostatnio zbyt wiele nie kręci, a dodatkowo powrót był pod wiatr. Tak więc nie przekraczaliśmy 25 km/h a pod górki to mój rodziciel zostawał gdzieś tam hen hen.
Dojechaliśmy razem w okolice CH Malta. I stamtąd już z wiatrem ruszyłem sam. Na powrocie średnia zbliżyła się mocno do 31 i bez specjalnej napinki. No cóż wiatr był mi sprzymierzeńcem.
Kategoria Wycieczka

marcingt
| 19:57 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Ja pierwszy rok jeżdżę rowerem "na serio" i 10k wpadło kilka dni temu. Satysfakcji jakiejś wielkiej nie ma :(
| 19:42 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Marcin - jak przekroczę 10 kilo to się znajdzie inny cel :) Ale jeżdżę obecnie bez napinki, bo wiem że te marne 4 stówy bez problemu do końca roku dokręcę
Grigor - dokładnie tak było - na odcinku Jankowo-Góra bez większych problemów leciałem 37-40. Jakbym ostrzej pociskał to pewnie i z 50 bym dokręcił.
| 19:37 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Dziś wiało z zachodu, to pewnie z Pozka do Pobiedziajów miałeś cały czas z wiaterkiem :-) sama przyjemność :-)
| 18:40 niedziela, 7 października 2012 | linkuj No, panie kolego, widzę, że brakuje tylko 400 km. Ja muszę dokręcić do 7K i będę mógł zasnąć snem zimowym borsuka. Pierwszy raz odczułem, że forma spada, a tłuszczyku przybywa. Czas relaksować się wolną jazdą.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asnas