Syberia...

Czwartek, 11 października 2012 · dodano: 12.10.2012 | Komentarze 2

...to dopiero będzie. Ale aura wieczorna dała niezły przedsmak tego co nadejdzie już niedługo.
Umówiłem się na wieczorny oblot okolicy z Sebą, Seba punktualnie zapukał do mych drzwi, siodłałem więc rumaka i ruszyliśmy na poszukiwanie wielkiego czarnego NIC.
Wielkie czarne NIC było tuż za rogatkami starożytnej miejscowości Pobiedziska, co to na wyprawę malborską 15 uzbrojonych wojów wysłały. Czyli właściwie można było wracać. Ale nie wróciliśmy a pojechaliśmy w stronę Tuczna. Okazało się, że ubrałem się z lekka za lekko, więc zacząłem marznąć. Trzeba było podkręcić tempo żeby krew rozgrzana pokrążyła żwawiej i tak sobie żwawo dojechaliśmy przez mgły do Pobiedzisk, a nawet dalej - bo miałem zamiar pod Kociałkową dojechać... aż tu zonk - pana w przednim kole przerwała miłą zabawę. Nie byłem daleko od domu - więc zamiast naprawiać kółko, ściągnąłem wóz techniczny, który odwiózł mnie do ciepłych pieleszy. A wóz techniczny wskazywał że na zewnątrz panuje temperatura +2 stopnie.