• HRmax 148

Jesienna bujanka

Niedziela, 21 października 2012 · dodano: 21.10.2012 | Komentarze 4

Dziś o 7:30 mieliśmy ruszyć z Sebą na szosę - Asia miała zaplanowaną wycieczkę w okolice Kłecka do pomnika upamiętniającego spalenie czarownic. Niestety mgła nie dała nam szansy i nawet przełożenie startu wycieczki na 8:00 nie zmieniło wiele w okolicznościach przyrody. Cóż zostało nam więc ruszyć góralami w okoliczne lasy. W trakcie jazdy pojawił się spontaniczny pomysł żeby wyjechać na przeciw wiaruchnie co dziś objeżdżała ring. A tą wiaruchną byli Paulina, JG, JP i ZR. Po przejechaniu paru kilometrów z nimi pojechaliśmy do PK Promno - moim tajnym planem było odnalezienie okazałego egzemplarza sowy, którego namierzyłem na wczorajszej wycieczce z Kłosiem i Josipem - i hurra udało się nikt go przez 24h nie znalazł. A grzybek był niczego sobie - zresztą można będzie go zobaczyć na wpisie Aśki.
No i poza tym był to bardzo smaczny grzybek... właśnie przed chwilą go zjadłem :)
No i tyle z wycieczki - w sumie pomimo wszechobecnej szarości i wilgoci las prezentował się pięknie w jesiennych barwach i w ogóle było super luźno i fajnie - z ciekawości zabrałem pulsaka - moje tętno średnie na dziś wyniosło 108 i nie przekroczyło 148 - na takim luziku nie jechałem od nie pamiętam kiedy.
Przyjemne te niedzielne wycieczki. No i towarzystwo doborowe.