• Temperatura -2.0°C

Pejzaż zimowy

Sobota, 12 stycznia 2013 · dodano: 12.01.2013 | Komentarze 7

Dzisiaj rozjazd po "pumpowaniu" - jako że po szosie w śniegu jest dość niebezpiecznie to pojechałem do mojego lasku - czyli do PK Promno. Dawno mnie tam nie było to rozpanoszyła się zwierzyna, dziki zryły hopki, bobry wykonały swoją krecią robotę, tworząc odcinki przełajowe.
Krecia robota bobrów © Z3Waza

Bobry zaostrzły pal na krótkonogiego Azję © Z3Waza

Pojawił się w lesie również Wyrwidąb.
Efekt rozgrzewki Wyrwidęba © Z3Waza

Sam jazda obfitowała w niespodzianki - pod cienką warstwą śniegu czyhały lekko zamarznięte kałuże. W efekcie po kilku przejazdach felgi miałem upaćkane zamarzającym błotem, które ocierając się o klocki wydawało interesujące dźwięki.
Miejscami było naprawdę ślisko, ale udało mi się wyjść z opresji. I jak już sobie mówiłem "Horemski, ty to jednak dobry jesteś", zaliczyłem pierwszą glebę, potem były jeszcze dwie. Podjazdy znacznie trudniejsze - zwłaszcza tam gdzie prócz śniegu leżą liśce - tworzy to mieszankę o przyczepności bliskiej zeru.
Z pozostałych zdarzeń -
zostałem obszczekany przez dwa burki
w okolicach Kociałkowej Górki
ale się nie dałem
i też je obszczekałem.

Za to krajobrazy zimowe były piękne.
Krajobraz zimowy © Z3Waza

A na koniec piosenka o raczej chłodnym charakterze.
Kategoria Sam na sam

| 11:34 niedziela, 13 stycznia 2013 | linkuj Fajne klimaty. A gdzie narty biegowe?
| 19:58 sobota, 12 stycznia 2013 | linkuj Grigor - I jeszcze te koleiny w lesie - powinni je wybetonować czy cóś.... no i te kałuże też powinni coś z tym zrobić. Ooooo np. zatrudnić do tego bobry i dziki skoro im się nudzi i demolują ścieżki i drzewa ;)
| 19:44 sobota, 12 stycznia 2013 | linkuj Istne spustoszenie te zwierzaki robią w lesie - trzeba tego zabronić :-)
| 17:07 sobota, 12 stycznia 2013 | linkuj Nooo - szybkości nie potrenujesz, ale technikę i owszem.
A zdjęcia robione Nokią to czego chcesz w warunkach skrajnej jasności, mój zagubiony w akcji HTC robił znacznie lepsze choć to też tylko była funkcja fotografowania w komórce.
| 16:51 sobota, 12 stycznia 2013 | linkuj Co takie czerwone plamy w środku zdjęć?
Trasy zyskują na trudności :)
| 16:16 sobota, 12 stycznia 2013 | linkuj No co Ty - były bardzo brudne - brzydziłbym się je gryźć :D
marcingt
| 16:13 sobota, 12 stycznia 2013 | linkuj Dobrze, że tylko obszczekany, a nie pogryziony ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ludzi