• Temperatura -6.0°C

Johann Mühlegg

Niedziela, 20 stycznia 2013 · dodano: 20.01.2013 | Komentarze 6

Dzisiaj miałem jechać na trening rowerowy do WPN... ale po wczorajszym dopingu którego zażyłem pod postacią wina Madeira bolała mnie z leka głowa i wolałem dospać w niedzielę, a poza tym pomyślałem sobie - po co jeździć w taką pogodę na rowerze skoro jest ona idealna do pojeżdżenia na biegówkach. W końcu na nartach w lipcu jeździł nie będę. Jak pomyślałem tak zrobiłem. I dobrze... spotkałem nawet dwoje narciarzy - jednego starego wygę i drugą panią początkującą. Miejscami nawet ktoś ślad zostawił. Tak czy inaczej muszę sobie kupić sztylpy czy jak to się tam nazywa coby śnieg mi się do butów nie sypał.

JoannaZygmunta
| 22:09 wtorek, 22 stycznia 2013 | linkuj Dzięki Wojtek! Chociaż Ty się pokazałeś z dobrej strony. Masz u mnie obiad i to nie z resztek ;)
josip
| 21:33 wtorek, 22 stycznia 2013 | linkuj Męska, szowinistyczna świnia:-)
| 18:26 poniedziałek, 21 stycznia 2013 | linkuj Chyba następny tytuł biegówkowego wpisu będzie brzmiał: "Bjorn Daehlie" ? ;)
| 21:16 niedziela, 20 stycznia 2013 | linkuj Słusznie że pojeździłeś na nartach, niesłusznie że bez obiadu jutro :).
JoannaZygmunta
| 20:24 niedziela, 20 stycznia 2013 | linkuj Tak! jakieś inne panie zaprzątnęły twoją uwagę a że ja przedzierałam się przez śnieg, borykając się ze zdradzieckimi rozpadlinami przysypanymi śniegiem i starałam się jeździć tak jak chciałeś to już nawet wzmianki się nie doczekałam. Jestem okrutnie zawiedziona! Nie będzie jutro obiadu, nawet z resztek ;(.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tbree