• Temperatura -6.0°C

"Mroźna" zima

Niedziela, 27 stycznia 2013 · dodano: 27.01.2013 | Komentarze 1

Kolejny raz z FTI. Nie do końca się udało jak się miało udać. Dziś miał być trening z M. Mrozem. Z naszej grupy stawiłam się ja i jedna z Monik. Wkrótce dojechała do nas Paulina. Po krótkim rekonesansie terenu stwierdziliśmy że nie ma sensu przebijać się przez las i zamiast tego pojedziemy na szosę. Niestety po kilku kilometrach Monika złapała panę. Monika z Mateuszem zostali naprawić koło a ja z Pauliną żeby nie marznąć pojechaliśmy w kierunku mostu na Warcie koło Mosiny. Tam zawróciliśmy i pojechaliśmy na przeciw "naprawiaczy". Dalej razem ruszyliśmy znowu w kierunku Mosiny - niestety za mostem okazało się że z koła Moniki znowu schodzi powietrze, a że skończył nam się zapas dętek to trzeba było wracać. Tzn. Mateusz z Pauliną pojechali dalej, ja pojechałem po samochód a Monice zostało pchać rower :(. Zanim wróciłem po Monikę doszła do skrzyżowania w Rogalinku - była z "lekka" zmarznięta tak więc skoczyliśmy na rozgrzewającą kawkę. Cóż, miał być trening a wyszła sympatyczna kawka... bywa i tak. Życie jest pełne niespodzianek.
Na koniec kawałek który przygrywał mi dziś rano w aucie. Kawałek ze wszech miar dopasowany (żeby nie było że nie o rowerach :) ) - pan Eric jak na zimę przystało w czapce, poza tym muzycy wyglądają na zażywających niedozwolonych środków. A co więcej utwór pochodzi z płyty "Disraeli Gears", który to tytuł jest przekręceniem określenia derailleur gears co z kolei oznacza przerzutkę tylną.