Olejnica - maraton nr 1 w tym roku

Niedziela, 28 kwietnia 2013 · dodano: 28.04.2013 | Komentarze 8

Pierwszy start w tym roku - byłem pełen obaw w którym miejscu jestem i się przekonałem. Ale do rzeczy.
Na miejsce dojechałem z Rodmanem w międzyczasie wyprzedzając Jarka z JP, formalności zapisowe załatwiamy szybko i bez problemów i ruszamy na rozgrzewkę objechać kawałek trasy - po nocnym i porannym deszczu jest mokro ale za to dość twardo i niepiaszczyście.Po powrocie spotykamy kolegów z teamu - czyli Kłosia, Marca, Zbycha i Maksa. W pewnym momencie łapię Kłosia z Drogbasem i jadę z nimi na kolejną tym razem asfaltową rozgrzewkę.
Pojawia się i Josip, który gdzieś zaginął w akcji ale się na szczęście odnalazł.
Przed startem spotykam chyba pół rowerowego Poznania i okolic - są i Pyrcyki i Ryby i niezrzeszeni znajomi. Do sektorów.
Staję obok Marca tuż za nami nieco spóźniony Josip. No i ruszam na pierwszy maraton tego roku.
Pierwsze kilometry - euforia!
Noga podaje idzie pięknie, Marek zamarudził że miało być lżej ale ja widzę Josipa. Chwytam jego koło i nie puszczam. Wjazdy wchodzą jak masło. Krajobraz zmienia się szybko las, singiel, błotko wpadamy na pole z piaszczystą drogą. Josip nie klei do żadnej z mijanych grupek tylko tnie wszystkich jak leci, ale w pewny momencie coś zwalnia na podjeździe - myślę sobie dospawamy do najbliższej grupki i odpoczniemy. Wołam do Josipa - dawaj dogonimy ich - dochodzę grupę - Josipa nie ma - a ja jak Josip ich mijam. Ale wkrótce Josip mnie dochodzi i znowu leci z przodu tym swoim tempem nieco nierównym ale diabelnie skuteczny. Myślę sobie może wreszcie spuchnie ale nie...
w końcu wpadamy na bardziej techniczny odcinek z piaskiem - i tu moja oponka tylna nie bardzo daje radę - pierwszy raz od dłuższego czasu dotykam stopą podłoża a Josip jedzie dalej. Potem jest piaszczysty podjazd - Josip odjeżdża i pozamiatane. Czyli jednak nie on spuchł a ja....
Ogólnie za ostro pocisnąłem za Josipem - łapię się jeszcze w kilka atrakcyjnych pociągów, ale koniec końców każdy z nich mi odjeżdża. Na rozjeździe Mega/Mini poważnie zastanawiam się czy warto jechać dalej bo plecy mnie bolą, noga jest wyraźnie zakwaszona i wiem że drugie kółko to będzie droga przez mękę.
Ale honor mi nie pozwala - i na rozjeździe skręcam twardo w prawo - na mega. Coś jeszcze z kilometr biję się z myślami - a może zawrócić - ale wiem to tylko moja słabość - a słabość jest słaba :)
No i zaczynam drugie kółko - jest coraz gorzej - że jestem w kryzysie widać po tym że wszyscy dosłownie wszyscy mnie wyprzedzają...
Koniec końców dojeżdża mnie Marc - nie mam siły utrzymać mu koła. I jadę dalej swoje.
Myślę o tych co za mną - Maks, Zbychu, przebijający się z czarnej dupy JP z Drogbasem - przynajmniej jest przed kim uciekać :)
W pewnym momencie mijam gościa o którym wspomniał JP - oryginał w dziwnym kasku i na jeszcze dziwniejszym rowerze - kibicuje mi i jeszcze komuś na podjeździe.
Jadę dalej odliczając kilometry.
Byle do 45 - żel
do 50
do 60
do rozjazdu
pod koniec mijam jakiegoś jeszcze większego zgona ode mnie i wpadam na metę.
Wnioski:
1. Oczekiwałem więcej od siebie
2. Przyjąłem złą taktykę
3. Podjazdy wchodzą nieźle
4. Może być tylko lepiej

Na mecie jak to na mecie makaron i pogadanie z koleżankami i kolegami. W samochód i do chaty - za trzy dni kolejny maraton - tym razem ponad 100 w terenie - będzie jeszcze ciężej. I dam radę - bo jestem taugh man :)
Buziak dla wszystkich © Z3Waza

| 17:48 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj Josip - > Może i była lekkość ale jej nie wystarczyło, i tak jest nieźle w zeszłym roku na giga w czerwonaku dołożyłeś mi prawie 0,5 godziny
Grigor -> dzięki - twardym trzeba być... a jak założysz fanklub to dostaniesz koszulkę z napisem prezes :) No i załatw parę cheer leaderek :)
Kania -> obiektywnie jest całkiem dobrze, tylko ta wredna konkurencja, a zwłaszcza konkurencja wewnątrzteamowa :)
Biniu -> zmiana sztycy mogła dać taki rezultat..poza tym jednak mało jeżdżę tym rowerem i to też może być powód
Kłosiu -> szczyt formy szykuję na lipiec, teraz to tylko naleśniki, pojechałem po prostu treningowo ;)
Seba -> dzięki
Rodman -> Murowana to będzie masakra, dupa mnie boli na samą myśl. A taktykę już szykuję ;)
Rodman
| 08:53 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj to kłucie ambicji i honoru kiedyś doprowadzi nas do ... zwycięstwa !!!
z każdym wyścigiem "skill taktyczny" będzie wyższy ;-)
regularne treningi pod trenerskim okiem przynoszą efekty,
dzięki za wspólną trasę i powodzenia w Murowanej G. !
| 08:06 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj Ładny początek, ale i zgonik nienajgorszy ;). Chyba jakieś tempówki w mocniejszym tempie by się przydały. Ale na pewno będzie lepiej w miarę sezonu.
biniu
| 05:10 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj Gratki Marcin.Kilka oczek za JP to dobry wynik :-)
Piszesz,że bolały plecy pewnie coś zmieniłeś w geometrii roweru (masz nową sztycę ) bo nigdy się nie skarżyłeś.
Pierwsze dwa starty to wentylacja płuc :-))) później już będzie tylko lepiej :)))!!!
| 04:55 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj No kolego, pierwsze koty za płoty. Forma przyjedzie, ciężki trening musi dać rezultat.
| 21:07 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Ale i tak gratki Waza, bo nie wymiękłeś tylko jechałeś twardo do przodu. W tym sezonie będę Cię dopingował i trzymał kciuki, bo wiem że wkładałeś dużo serca w przygotowania do sezonu :-)
josip
| 21:03 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Jak mnie wyprzedziłeś na tym podjeździe z lekkością Contadora, to musiałem się zatrzymać i szczękę z piachu podnieść, dopiero potem ruszyłem w pogoń:-) Ja tydzień temu na pierwszym maratonie w sezonie też miałem zgon więc się nie martw, widać to norma jest:)
I like that: "... i znowu leci z przodu tym swoim tempem nieco nierównym ale diabelnie skuteczny.":-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oprzy