Wyprawa grabieżczo-łupieżczo-naukowa

Poniedziałek, 24 czerwca 2013 · dodano: 24.06.2013 | Komentarze 1

W celu odnalezienia jeziora Kazanie, tak do końca się nie udało, choć widzieliśmy chyba to tajemnicze jezioro, które jak jakiś legendarny akwen broni dostępu do swych brzegów. Tak dla wyjaśnienia zimą podjęliśmy próbę zdobycia jeziora Kazanie z dziećmi - wyprawa była nieudana, musieliśmy zawrócić ze względu na panujące warunki - a dokładnie ze względu na dzieci marudzące że "zimno im w paluszki".
I tym razem się nie dało dotrzeć do brzegu - ale je widzieliśmy. No i w dodatku znalazłem fajną półsinglową, interwałową ścieżkę którą niniejszym włączam do swoich tras treningowych, a nawet się zastanawiałem jak ją włączyć do planowanych (a jakże) II mistrzostw Pobiedzisk, bo szlak jest naprawdę fajny.
W ogóle niesamowite, że mimo iż mieszkam w tej okolicy parę lat, i w lasach okolicznych bywam dość często to są jednak ścieżki których nie znam.
A zakończyliśmy naszą wycieczkę efektowną tempówką po asfalcie ale pod wiatr. Asia bardzo ładnie trzymała koło i nawet sobie czerwonych paznokietków nie poobijała :D