Przejażdżka do Fogt Bikes

Środa, 10 lipca 2013 · dodano: 10.07.2013 | Komentarze 4

Po oglądnięciu końcówki czasówki na TdF pojechałem odwiedzić znajdującego się w "szpitalu" mojego specyka, a konkretnie dowieźć wentyl do bezdętki. Generalnie noga podawała - pod wiatr jechałem w tlenie lekko powyżej 30km/h. Na wiadukcie w Swarzędzu zrobiłem małe ściganko z szoszonem spotkanym na światłach koło Lidla (wygrałem) i ledwo rozgrzany zajechałem do Fogt Bikes gdzie uciąłem sobie pogawędkę z właścicielem. Powrót tą samą trasą Zalasewo-Swarzędz-Jasin-Sarbinowo-Góra-Promno-Pobiedziska tym razem głównie z wiatrem.

| 08:27 czwartek, 11 lipca 2013 | linkuj He he aż tak dobrze nie było choć noga faktycznie podawała - pomimo że do Swaja jechałem pod wiatr bezproblemowo utrzymywałem się powyżej 30km/h, średnią jednak skasowała jazda po mieście i dwukilometrowy rozjazd na koniec.
| 08:17 czwartek, 11 lipca 2013 | linkuj Hehe. Bo aż przecierałem oczy ze zdumienia :)))
| 22:08 środa, 10 lipca 2013 | linkuj eeee coś popierniczyłem - czas ten sam tylko 10 km mniej :)
to naprawdę była luźna jazda
| 21:44 środa, 10 lipca 2013 | linkuj No no, jaka średnia :).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa azprz