Grigariowanie

Niedziela, 14 lipca 2013 · dodano: 14.07.2013 | Komentarze 5

Tak się złożyło, że sąsiad zostawił mi swoją szosę, nadarzyła się więc okazja żeby Seba przejechał się moją Helgą, próbując przy okazji swoich sił na kolarce. Cel na dziś mieliśmy z Asią wybrany - Strzyżewo Kościelne koło Gniezna. Odbywała się tam "Błękitna Pętla". Asia brała pod uwagę start w tym wyścigu. A ja wiedziałem że jak zobaczy bramki startowe, numery na agrafkach to nic jej nie powstrzyma przed startem :).
Do Strzyżewa pojechaliśmy ćwicząc tajniki jazdy w grupie.
W Strzyżewie spotkaliśmy zwariowane małżeństwo kolarskie (skąd tacy się biorą :) ) Zbroszczyków. No przynajmniej będą profi zdjęcia - Asia Z. przyjechała jako fotograf.
Poza nimi zjawiła się całą banda bikestatowiczów jako kibiców w tym:
MarcinGT
Jurek
Micor
Kubolsky
Mateusz
Eka z Biketatsts © Z3Waza

Asia ustawiła się na starcie a ja za najbliższym skrętem. Jak Asia wytartowała ruszyłem za nią żeby ją trochę podciągnąć na wietrznych polach okolic Gniezna.
Gonię Asię za zakrętem © Z3Waza

Po pierwszym kółku zmieniłem się z Sebą... no cóż tempo było mordercze :)
Koniec pierwszego kółka © Z3Waza

Ja zostałem na mecie żeby sobie pokonwersować z Asią Z.
Asia finiszuje z czołówką :) i z Sebą © Z3Waza

W końcu Asia dojechała zgarniając 1-sze miejsce, a my na jej konto załapaliśmy się na pyszny placek, arbuzy i chleb ze smalcem.
"Ja ci odepnę numerek, a ty leć po ciacha" © Z3Waza

Asia na tradycyjnym miejscu po wyścigach
Michał Z. ładnie trzymał się w czołówce, niestety na metę wjechał w samochodzie - okazało się że złapał laczka pod koniec ostatniego kółka. Miał pecha bo podium było w zasięgu. No cóż bywa i tak.
A my z Sebą po dłuższym oczekiwaniu na dekorację wróciliśmy do domu już spacerowym tempem - tym bardziej, że było raczej pod wiatr.