Październik, 2014

• Kalorie 1932kcal

Czwartek w piątek... a nie... w niedzielę

Niedziela, 12 października 2014 · dodano: 12.10.2014 | Komentarze 1

Ostatni kolarski czwartek przypadł w niedzielę. Bywa i tak. Na ten ostatni przewidzieli organizatorzy aż 15 okrążeń. Trochę miałem stracha czy to wytrzymam ale stwierdziłem że nie ma co ględzić tylko jechać. Ogólnie te 15 okrążeń to mignęło jak z bicza strzelił. Pierwsze 3 - ogólnie luz - trzymam się z tyłu i czuję, że tempo jest całkiem całkiem... nawet się nie męczę specjalnie. No jedynie pokazowe przejazdy przez linię mety z prdękością powyżej 50 km/h trochę odczuwam. Gdzieś w połowie wyścigu trochę przypadkiem wychodzę na szpicę peletonu (bo ucieczka poszła już do przodu) - trochę mnie to kosztuje. Jak na kresce pokazują mniej więcej 8 okrążeń do końca, to łapią mnie myśli, czy aby dam radę, ale odganiam je skutecznie. No i jak zostają dwa okrążenia do końca to czuję że dojadę dziś wreszcie w peletonie do końca, co zresztą robię. I tym samym zamykam jazdę z rekordową średnią. A potem dekoracje, obiad i do chaty.

Gonią mnie :)

Peleton nie był wielki... po prostu sami zawodowcy ;)

Lubię tę prędkość

Lansik na koniec

Tor Poznań rozgrzewka

Niedziela, 12 października 2014 · dodano: 12.10.2014 | Komentarze 0

Z Rodmanem na rozgrzewkę... jedno okrążenie na luzie, na dwóch kolejnych dwa depnięcia i się ustawiamy na starcie...

Z FogtBikes wew krzaczorach

Sobota, 11 października 2014 · dodano: 12.10.2014 | Komentarze 3

Z ekipą spod składu zez kuftami co go wew Zalasewie Michał Fogt prowadzi. Wziąłem wiaruchnę na singiel na Kowalskim... podobało się choć drwale trochę gemyli zostawili bo krzoje porozwalali i jechać się nie dało. Ino pary razy fest depłem, bo na drugi dzień po asfaldzie miołem na Torze Poznań poginać ze wiarom na kolarskim czwartku, co był inkszy bo wypodł w niedziele.
Jak wróciłem do chaty to ślubna mnie unerwiła bo mi pedzioła że u Gogola w generalce nie jezdym piunty ino siódmy. Bo nie doczytołem rygulaminu. Ech i plazdingowy puchar poloz tam gdzie... lepij nie będe godoł gdzie :(.

Kolejne S5 z Maciejem

Czwartek, 9 października 2014 · dodano: 09.10.2014 | Komentarze 1

Trasa znana, za to pogoda - super - pomimo wyjazdu przed 20:00 w krótkich gaciach, na dobrą sprawę jakbym jechał w krótkim rękawku to jechałoby się jeszcze bardziej komfortowo. W połowie rundki omal nie zaliczyłem gleby, bo mi się łańcuch zablokował jak depnąłem na stojąco pod górkę. Dopiero w świetle pod domem okazało się że puścił zacisk tylnego koła.

S5 z Maciejem

Poniedziałek, 6 października 2014 · dodano: 06.10.2014 | Komentarze 0

Ot taka jazda. Najpierw powoli jak żółw ociężale (bo pod wiatr) a powrót już turkoce i pędzi (bo z wiatrem).

Łopuchowo - Rob Scallon

Niedziela, 5 października 2014 · dodano: 05.10.2014 | Komentarze 2

Jestem amatorem kolarstwa a to znaczy że je kocham a nie na nim zarabiam. Ale dziś mam wrażenie że osiągnąłem wreszcie poziom Roba Scallona. Heheh - pewnie nie wiecie kto to - to se sprawdźcie. Albo zobaczcie filmik na końcu.
W każdym razie pojechałem dziś na wyścig, czyli postanowiłem spędzić dzień weekendu w całkiem nietypowy dla mnie sposób. Wyścig to był dla mnie w pewien sposób szczególny, bo jechałem z postanowieniem obronienia 6. miejsca w generalce u Gogola, które to miejsce jest promowane pleksiglasową plakietką z podobizną delikwenta co znalazł się na jednym z pierwszych sześciu miejsc we własnej kategorii wiekowej. Właściwie oznaczało to, że  muszę pojechać swoje. Ale na wszelki wypadek poprosiłem sąsiada mojego Macieja o grigariowanie mojej osoby w razie jakiejś wpadki albo innej pany. Zaczęliśmy dobrą rozgrzewką, która była tym bardziej konieczna, że o 10 rano na dworze wciąż, mówiąc całkiem nieparlamentarnie piździło. Rozgrzewka się przydała, bo jak się okazało tempo na wyścigu przypominało całkiem to, co pan Rob wyrabia na filmiku poniżej. Ogień poszedł od samego początku - tempo na asfalcie bliższe było Torowi Poznań, niż jeździe terenowej. Ja zacząłem jechać zachowawczo myśląc o tym żeby się nie rozwalić już na początku i dowieźć te swoje punkciki uciułane  na metę, ale na szczęście Maciej wyskoczył co koń... wyskoczy i i pognałem za nim, tempo skoczyło do poziomu blastów pana  Lombardo. To był taki poziom przy którym mijany Josip wydał mi się nie naszym teamowym wymiataczem na karbonowym superiorze, a pobiedziską babcią jadącą do polomarketu na swoim wigry 3. Na szczęście Josip się w porę pozbierał i zaczął przypominać siebie samego, pomimo kaca o którym coś tam wspominał. Dość szybko uformowała się spora grupa licząca tak na moje oko ze 20 osób. Tempo nie nastrajało do oglądania okolicznych lasów sadzonych pod sznurek. Ale przyznać trzeba że jazda w takiej grupie wymaga tylko patrzenia na jadących przed siebie, a rower właściwie jedzie sam, na płaskim to nawet odpocząć można. Po niedługim czasie dotarliśmy na stadion. Przed nami zamajaczyła sylwetka JP, wkrótce i on został wchłonięty przez nasz peleton. Na asfalcie pomyślałem sobie "ciekawe czy utrzymam to tempo", ale w sumie żaden kryzys większy mnie nie dopadł. Niestety gdzieś na 45 km najechałem przednim kołem na leżący wzdłuż kij i zaliczyłem fajną glebę z przywaleniem głową o grunt. Na szczęście to nie asfalt a piach więc skońcyło się na tym, że zobaczyłem gwiazdy, ale szybko się pozbierałem. No ale grupka moja już odjechała w siną dal. Ale okazało się że jednak jestem zdeterminowany i mam siłę cisnąć dalej. Wkrótce dogoniłem Michała Zbroszczyka i Macieja, oraz innych maruderów z naszej grupki, a kilometry do mety mijały nadzwyczaj szybko. W końcu ostatnia asfaltowa prosta, łapię za  golenie i cisnę mocnym ale jednak nie w trupa tempem (no bo nie chcę żeby ktoś mnie obrobił na kresce). Tuż przed metą obracam się i widzę Macieja tuż za sobą, jednak nie ma czasu na wspólny przejazd przez krechę. I koniec.

Wjeżdżam na stadion (foto by Jurek)
Okazuje się że jestem 6. w swojej kategorii, a w naszej grupce jechali zawodnicy z M-4 od drugiego do piątego miejsca, czyli była szansa na powalczenie o podium. No trudno. Ale na pocieszenie jest to że awansowałem w generalce (przynajmniej wg moich obliczeń) na 5. miejsce. Jakie tam pocieszenie... to był jeden z najlepszych wyścigów w moim wykonaniu i tylko mały pech zdecydował że nie walczyłem o pudło. A na dodatek na mecie spotkałem wielu fantastycznych znajomych... trochę szkoda że ten sezon już się kończy. No ale przecież będzie następny... no nie.

Wszyscy goglowcy to jedna rodzina...
Czas: 2:04:17 - zwycięzca (Mateusz Mróz) 1:53:42 czyli 91,48% a strata do 3. w kategorii 1:24... oj było blisko.

Pyszna kawka i ciasto od Radka Kozala.

Witam zwyciężczynię kategorii K cośtam cośtam plus

Zez ślubnom wew krzajach

Sobota, 4 października 2014 · dodano: 04.10.2014 | Komentarze 0

Ot takie przedstartowe przepalenie łydy.

OS i singiel

Piątek, 3 października 2014 · dodano: 03.10.2014 | Komentarze 2

Atak na KOMa częściowo udany. Poza tym szybko zapadająca ciemność dopadła mnie w lesie, na szczęście lampka daje radę.

Powrót z pracy

Czwartek, 2 października 2014 · dodano: 03.10.2014 | Komentarze 0

Powrót z pracy z zajechaniem do Fogt Bikes. Zakończony niespodziewanie pod Gołuniem złapaniem laczka (pierwszy laczek na szosie od nie pamiętam kiedy).