Osowa razy sześć

Środa, 14 sierpnia 2013 · dodano: 14.08.2013 | Komentarze 1

Dzisiaj samotne pomykanie po asfalcie z celem nadrzędnym "robię siłę". Owo "robienie siły" zaczęło się właściwie od wyjazdu z domu bo wiatr zachodni (co jak wiadomo spierdolił majstra z dachu)

wiał zdecydowanie ponadprzeciętnie usiłując spierdolić mnie z roweru. Zwłaszcza jak wyjechałem z lasu za Wiórkiem - to wiatr boczny normalnie szarpał kierą.
W końcu jednak dojechałem do Osowej gdzie zrobiłem 3 podjazdy od strony szosy Mosina-Poznań i 3 od Spacerowej. A potem powrót w stronę Rogalina wreszcie z wiatrem, a z naprzeciwka nadjechała Asia z dzieciakami i dalej już samochodem udaliśmy się razem na zwiedzanie muzeum w Szreniawie.
Pogoda coraz bardziej jesienna - super do jeżdżenia, choć niestety trzeba zacząć się przyzwyczajać do rękawków, potówek, a niedługo do wiatrówek, ochraniaczy, ocieplaczy, membran, czapek, lampek, kurna co gadam....
O na tym to by się siłę robiło © Z3Waza

To niezły klasyk był © Z3Waza

Wileka maszyna parowa z Breslau © Z3Waza

A tu opowiadam historię o gęsiach co Rzym uratowały (wiem - na pierwszym planie są kaczki) © Z3Waza