Regeneracja przez cztery powiaty po włosku

Czwartek, 15 sierpnia 2013 · dodano: 15.08.2013 | Komentarze 2

Dziś na spokojnie z żoną. Drogą której ponoć nigdy nie przejechaliśmy razem, w co aż nie chce mi się wierzyć, bo jest to droga którą pokonałem niezliczoną ilość razy. Mój typowy szlak treningowy, droga w której znam większość dziur, a zakręty mogę brać bez patrzenia... No ale dziś było nietypowo. Nietopowe było że zatrzymałem się po raz pierwszy przy parku w Czerniejewie na krótkiej sesji foto.
Park w Czerniejewie © Z3Waza

Potem zajechaliśmy do Giecza pod kościół. I tam też fotka :)
Kościół Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny i św. Mikołaja w Gieczu © Z3Waza

Przed kościołem w Gieczu © Z3Waza

A potem jeszcze wizytacja pałacu Bnińskich w Gułtowach
Przed (nie)swoimi włościami © Z3Waza

Mam tam też odcinek specjalny © Z3Waza

Uaaa Wiliery dwa © Z3Waza

A wracając spotkaliśmy Sebę który z rodzinką samochodem jechał na proszony obiad. Seba wczoraj rozwalił się na rowerze - szczerze mówiąc kiepsko jego ręka wygląda... a załatwił się tak przed swoim blokiem testując rower w kapciach... cóż jak masz pecha to cegła na łeb ci zleci w drewnianym kościele :(
A już w samych Pobiedziajach zatrzymaliśmy się koło sąsiadów żeby spotkać Damiana przygotowującego się do triatlonu.
Ot małe te nasze Pobiedziaje ale jakie sympatyczne :).