Wiatr........

Piątek, 11 października 2013 · dodano: 11.10.2013 | Komentarze 0

Ponieważ to październik to nie może być idealnie - jak się zdarzyła ładna pogoda to oczywiście musiał napierdzielać wiatr. I to wiatr w stylu niwiadomoskądalezawszewryj. Początek dość leniwy, jedyny ambitniejszy akcent to był podjazd w Koziegłowach za autobusem. A tak bujałem się dość powoli... W końcu zjechałem się z Marcinem jadącym z naprzeciwka i trochę tempo skoczyło. Fragmencik do Wierzonki pokonaliśmy w nawet całkiem żwawym tempie. Potem znów luz choć wiatr wiał niemiłosiernie utrudniając nawet rozmowę. W Biskupicach Marcin skręcił szosą na Pobiedziaje a ja pojechałem w kierunku Paczkowa. Za stacją minął mnie motorowerzysta po to tylko żeby za moment skręcić w lewo ze skrajnej prawej. Tak mnie wnerwił że niemal go kopnąłem :). Potem jeszcze zbluzgałem babkę co mi zajechała drogę - cóż wiatr....
No i w końcu spotkałem Sebę i z nim ruszyłem na Pobiedziaje przez Promno. Na trasie zwyzywaliśmy jakiegoś dupotrąbka co mu przeszkadza, że jedziemy.... wiatr. Seba dziś ewidentnie nie miał nogi więc w Pobiedziajach skręcił do domu. Kawałek go odprowadziłem i oczywiście zanim się rozstaliśmy ucięliśmy sobie dłuższą pogawędkę na tematy wszelakie.