Nareszcie!!!!!!

Sobota, 26 października 2013 · dodano: 26.10.2013 | Komentarze 2

Po praktycznie dwóch tygodniach bez roweru co było związane częściowo z nawałem pracy, rozjazdami a częściowo tym, że zostałem jedynym prawnym opiekunem naszych dzieci na czas jakiś. Dziś udało mi się siąść na bajka na dłużej. Dzisiejszy plan obejmował przejazd po drodze czterech powiatów. Na starcie pojawił się poza mną również Kania i tak we dwóch pocisnęliśmy szarym paskiem asfaltu przez powiaty: poznański, gnieźnieński, wrzesiński, średzki. Wiatr wiał, liście się czerwieniły, krowy na pastwiskach holendersko wyglądały, każdy wiadukt ulegał moim atakom, a my z Kanią kręciliśmy korbami... było pięknie, jak ja za tym tęskniłem!!! Nawet deszczyk co złapał nas pod koniec wycieczki nie zmienił mojego świetnego samopoczucia, bo wreszcie poczułem charakterystyczne pieczenie w łydach, bo nareszcie napiłem się izotonika, bo wreszcie jadłem sobie batona jadąc bez trzymanki.I żadnych zdjęć wam nie pokażę bo całą przyjemność jeżdżenia wziąłem do swoich wspomnień i nie zasłaniałem sobie oczu jakimś tam aparatem :)
Taka jesieni trwaj!
Ps. Jak się cieszę że nie zapomniałem jak się jeździ na rowerze :)