Po singlach nad Maltą

Sobota, 29 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 2

Tym razem namówiłem Asię na wypad do M. Fogta na trening. Pojechaliśmy na single wokół stawu Olszak nad Matę, w sumie to się nie przemęczyłem zanadto - jakoś weny nie było specjalnie.
A później już w sklepie a właściwie pod sklepem miałem okazję wsiąść na rower-marzenie - przynajmniej dla mnie - Cervelo S5 z Dura Ace Di2. To najcenniejszy kawałek plastiku na jakim miałem okazję siedzieć, ale to w sumie nieważne - ważne jak to jeździ i jak bzyczy jak się już dobrze kulnie. Ech - zagrałem w związku z tym w totka, ale nie wygrałem...  niestety.

Kosmiczny ścigacz w pełnej krasie.

Millenium Hawk is checking engines.

| 20:18 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj I co takiego jest w tej szosówce, że kosztuje tyle co porządne auto, jak w decathlonie są takie same po 1000zł? Standardowy argument na moich wioskach ;).
W Cervelo nie podoba mi się ta złamana sztyca, zawsze mam wrażenie że jest krzywo wsadzona. Poza tym - super :).
| 18:01 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Rozumiem tę "kwaśną minę" , ja też tak mam kiedy muszę oddać zabawki ... ! :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa winal