Maraton Śrem

Czwartek, 1 maja 2014 · dodano: 02.05.2014 | Komentarze 6

Wyścig kompletnie nieudany. Właściwie od samego początku czułem że mi nie idzie - na pierwszej sekcji piachów dostawałem jakiejś zadyszki, goniąc Marca. W końcu go dogoniłem i przegoniłem ale dopadł mnie jakiś kryzys gdy jechałem po asfalcie i puściłem koło całkiem fajnej grupki, po chwili jeszcze odpięła mi się torebka podsiodłowa (samo zło jak twierdzi Kłosiu). I Marc jadący za mną w kolejne grupce odjechał w siną dal. Potem znów złapałem kilka w miarę sensownych osób, ale na jakimś szutrze złapałem schizę, że mam laczka. Potem znów na technicznej sekcji zaliczyłem głupią glebę na podjeździe, gubiąc przy okazji licznik (Kłosiu - nie nie to nie Sigma). Więc się po niego wróciłem, jak się wracałem to zobaczyłem Tomka Stachowiaka i Anię Wysokińską, która mnie nie wyprzedziła od 2011 roku (wyścigu w 2012 w Kole nie liczę). No to już kompletnie mi odebrało wolę walki, ale zostało drugie kółko do zrobienia. Na drugim już pustki tylko od czasu do czasu kogoś wyprzedziłem. I tak sobie dojechałem do mety w nastroju ze zdjęcia:

W sumie trasa fajna, o wiele ciekawsza niż ta w Olejnicy. Ale nie było mocy. Dobrze że choć na mecie sympatyczna atmosfera.

No i izotoniki też były :)

Ps. Wyszło mi że na te torebki i liczniki to straciłem gdzieś z 7-8 minut. Gdyby nie to to byłoby przynajmniej przeciętnie.

| 19:51 piątek, 2 maja 2014 | linkuj Marc - no tak to już jest, że czuje się tylko swoją zadyszkę :)
JP - no ja mam taką nadzieję, a sprzęt nie zawiódł, tylko gira nie podawała.
Beny, Kłosiu - pozostanę jedna przy torebce - wypchane kieszenie nieelegancko wyglądają ;)
Jurek - odpowiedź jest tu
| 14:37 piątek, 2 maja 2014 | linkuj Dlaczego nie ma Asi na zdjęciach ? :)
| 12:36 piątek, 2 maja 2014 | linkuj Hehe, wysłuchałbyś moich złotych mądrości, to byłoby lepiej ;). Ale najwyraźniej w dziedzinie gubienia liczników jestes utalentowany :).
Beny79
| 09:06 piątek, 2 maja 2014 | linkuj Dyntki w kiejdę i ogień, a pod siodłowa teka wek:)
Będzie dobrze:)
| 09:05 piątek, 2 maja 2014 | linkuj E tam Marcin, zdarza się, limit pecha wyczerpany, głowa do góry, spokojnie i z głową trenuj, przedstartowo rzucaj okiem na stan sprzętu i do boju ! :)
A te izotoniki czadowe (raczej izobroniki) :)
Marc
| 09:04 piątek, 2 maja 2014 | linkuj Ciekawa sprawa - Ty miałeś zadyszkę goniąc mnie, a ja później się męczyłem utrzymując Twoje koło. Twardziele z nas :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dwudz