Spacerek na Dziewiczą

Sobota, 21 czerwca 2014 · dodano: 21.06.2014 | Komentarze 5

Dziś z Asią po oddaniu dzieci w ręce mojej mamy wybraliśmy się na eksplorację zeksplorowanego. Czyli do Puszczy Zielonka. A jak do Puszczy to i na Dziewiczą. Tempo było jak w tytule - spacerowe, dzięki czemu na Dziewicy noga podawała solidnie, ostatnio tak łatwo mi się tam wjeżdżało chyba w listopadzie... no trochę to cieszy. Wracając chciałem jeszcze zahaczyć o singiel na Kowalskim, a tam niestety peszek :( - drwale sobie urządzili wycinkę na singlu i okazało się że mój rower drwala nie mieli kijów wkręcających się w przerzutkę, a hak nie jest zrobiony z dobrej niemieckiej stali pancernej. Efekt - hak się skręcił albo wózek wygiął... No   w każdym razie dotrzeć do domu się dało, ale jakieś wydatki okołorowerowe mnie czekają :(.

Rower drwala jeszcze przed spotkaniem z kijaszkiem

| 18:36 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj Seba - mi też się podoba, ale jego kolor akurat najmniej.
Jurek57 - nawet więcej niż wióry - jakieś haki XTki i inne
JerzyP - no trochę tak, ja rozumiem - las jest i się go wycina ale las nie tylko do produkcji desek służy ale i do paru innych rzeczy np. do turystyki, rekreacji a nawet, o zgrozo! jeżdżenia na rowerze.
Maciej - no peszek - ale za to ani jednej pany w tym sezonie jeszcze nie złapałem :)
biniu
| 13:06 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj Ups..to już drugi takowy "przypadek" w tym sezonie .... Limit wyczerpany !!! :-)
jerzyp1956
| 04:15 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj Drwale bałaganiarze mogli by po sobie posprzątać.
| 21:14 sobota, 21 czerwca 2014 | linkuj ... gdzie drwa-(le) rąbią tam wióry lecą ... :-(
Beny79
| 21:11 sobota, 21 czerwca 2014 | linkuj A mnie się twój rower podoba, dobry zakup. Nie jakieś świecące wylizane cacko, tylko hard machine:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzina