Niedzielne wpatrywanie się w szary pas

Niedziela, 22 czerwca 2014 · dodano: 22.06.2014 | Komentarze 2

Czyli ustawka spod sklepu FogtBikes. Dziś pomimo paskudnawej raczej pogody (zwłaszcza jak na koniec czerwca) stawiło się sporo wiaruchny coby pokrążyć po wielkopolskich fyrtlach. W męskim gronie znalazła się i jedna rodzynka pod postacią Moniki S. która dzielnie nam towarzyszyła przez całą trasę, a momentami lekko nie było tym bardziej, że aura zapewniała dziś całe mnóstwo doznań - był oczywiście wiatr jak wczesną wiosną i przelotne opady jak w środku jesieni, a i temperatura oscylowała w obszarach normalnie zarezerwowanych dla marca-kwietna, września-października. Trasa miała być dziś krótsza niż ostatnio więc zaproponowałem mój standardzik - cztery powiaty - czyli jadąc od Zalasewa - Tulce Gowarzewo Trzek Czerlejno Klony Gułtowy Giecz Nekla Czerniejewo Wierzyce Pobiedziska Promno Góra Jankowo.... i tu zostawiłem dzisiejszych współpeletończyków :) i zawróciłem sobie elegancko z wiatrem do domu. Cztery powiaty zaliczone, kolejny dystans zrobiony, noga się kręci można być zadowolonym, no żeby choć jeszcze trochę cieplej było... no ale jak znam życie to jak już się zrobi cieplej to od razu do 35st. Ale nie ma co narzekać,  a już zwłaszcza na to na co nie ma się wpływu.