• Sprzęt Nena

Z Asią na szosie

Sobota, 25 marca 2017 · dodano: 25.03.2017 | Komentarze 3

Plan na dziś poza tradycyjną ustawką sobotnią obejmował również wyciągnięcie Asi na szosę, także w celu wypróbowania zmodyfikowanego ostatnio roweru. Wreszcie założyłem do niego kompaktową korbę 50/34, co z całą pewnością przydaje się w efektowny wykorzystaniu całego zakresy przełożeń. Początek - droga na Wierzyce był obiecujący, bo wiatr w plecy wiał tak, że niemal nie trzeba było pedałować. Pojechaliśmy sobie na pagórki pod Łubowem, a że wczoraj wypatrzyłem nowowyasfaltowane przedłużenie asfaltu na drodze technicznej, to postanowiłem sprawdzić dokąd ono prowadzi. Prowadziło do Pierzysk, gdzie asfalt się urwał na jakieś 100m, ale wszystko wygląda na to, że i ten kawałek dołożą i droga się połączy z trasą z Łubowa do Pawłowa, i w ten sposób powstanie kolejna fajna asfaltowa pętla Wierzyce-Pierzyska-Baranowo-Pawłowo-Czerniejewo-Wierzyce... żeby choć jeszcze poprawili asfalt z Czerniejewa do Wierzyc to byłoby idealnie. No w każdym razie jak dojechaliśmy pchani wiatrem do Pawłowa to trzeba było wracać i już nie było tak różowo, choć Asia dzielnie dawała radę i koniec końców bez żadnego przystanku (niemal) na odpoczynek dojechaliśmy do domu. Mi wyszła fajna regeneracja, Asi trening :) Dla każdego coś miłego.
Aaaa zapomniałbym - pozdrowienia dla rowerowej eki z Gniezna :).