• Sprzęt Nena

Pierwsza setuchna w tym roku

Niedziela, 26 marca 2017 · dodano: 26.03.2017 | Komentarze 2

Niedziela była piękna, wiatr osłabł, Słońce wyszło, czegóż chcieć więcej? No towarzystwa, najlepiej licznego na dystans jaki był w planie. No i w taką pogodę frekwencja na ustawce rzeczywiście dopisała. Było nie wiem - 12-14 osób, więc na zmianę wychodziłem tak gdzieś co 10 km. No i szło fajnie. Średnia aż do rozjazdu wyniosła chyba 34,5 km/h. No i wreszcie wiosnę było czuć i widać. Takie niedziele to lubię. I najfajniejsze że po tym dystansie nie czułem się wcale zajechany.

| 18:49 wtorek, 28 marca 2017 | linkuj grigor - jak się wraca zmęczonym też cieszy, mnie w ogóle cieszy jazda na rowerze :)
| 20:37 niedziela, 26 marca 2017 | linkuj Istny peleton :-0 A swoją drogą, to nie wyjść dziś na rower, byłoby wręcz grzechem. Gratuluję pierwszej setki w tym roku - ja mam ją już za sobą, ale ta trzy cyfrowa liczba cieszy za każdym razem, kiedy nawet nie zmęczonym (tak ja Ty tym razem) wraca się do domu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dlszy