• Sprzęt ZicZac McQueen

Fragmentem pierścienia poznańskiego w towarzystwie

Sobota, 8 października 2011 · dodano: 08.10.2011 | Komentarze 3

Towarzystwo z tytułu składało się z: Jacka, Pawła, Krzysztofa i Zbyszka, ale do rzeczy.
Umówiłem się z Maksem, że wyjadę na przeciw im z domu, ruszyłem z Pobiedzisk o 7:30. Pogoda była raczej rześka... nawet bardzo rześka. Jak wyjeżdżałem sąsiad zapytał mnie czy wziąłem parasol. No nic, pojechałem pustą Puszczą Zielonką po znakach szlaku, choć zdarzyło mi się w okolicy Zielonki spotkać rowerzystkę która nawet mi cześć powiedziała. Poza tym spotkałem dwa daniele z których jeden zainteresowany był dość moją osobą. Z Jackiem, Krzyśkiem i Zbyszkiem spotkałem się tuż przed Rakownią, miałem wtedy jakieś 33 km na liczniku. Zrobiłem nawrót o 180 stopni i pojechałem z powrotem tą samą trasą co przed chwilą. Po drodze spotkaliśmy dwie łanie co biegły chyba na spotkanie z tymi danielami bo bardzo się śpieszyły :). Jedna nawet wykonała efektowny skok w poprzek asfaltu. W międzyczasie okazało się, że dołączy do nas Paweł. Umówiliśmy się z nim w Zielonce. W Zielonce był w związku z tym pierwszy popas, psy nas oszczekały jak to psy, słońce wyszło i w ogóle było przyjemnie tylko Pawła nie było. W końcu okazało się, że pękł mu łańcuch i coś tam jeszcze, i trzeba będzie na niego jeszcze poczekać. Ponieważ robiło się nam coraz bardziej rześko, pojechaliśmy dalej do Dąbrówki, gdzie byliśmy zmuszeni zrobić kolejny postój. Za to w Dąbrówce był przystanek autobusowy z pleksi w którym było o jakieś 0,5 stopnia cieplej. W końcu Paweł dojechał i pojechaliśmy dalej... Ja czułem, że mam dziś dzień w którym noga chce kręcić poza tym nie planowałem objechania całego pierścienia tylko zrobienie jakiś 100 km. Z tego powodu też starałem się jechać jak najwięcej z przodu.
Kilometry szybko uciekały i wkrótce znaleźliśmy się koło stacji Promno na kolejnym krótkim postoju. Potem poszło już szybciej... aż do Kostrzyna gdzie zrobiliśmy większe zakupy. Po Kostrzynie trasa jest bardziej asfaltowa, więc i tempo wzrosło pomimo wmordęwindu. Jednak jazda ze zmianami pozwala odetchnąć. Tak dojechaliśmy do Tulec gdzie miałem na liczniku 82 km czyli czas był wracać :(
Niestety, bo bardzo miło się jechało.
W drodze powrotnej złapał mnie jeszcze paskudny zimny wiatr z siekący ostro deszczem (na szczęście niezbyt intensywnym) i po krótkim czasie byłem w domu.
Ogólnie bardzo fajna wycieczka, na kolejną dłuższą trasę piszę się z dużą chęcią.
Mam nadzieję że kolegom się udało uniknąć deszczu i zrobić te 200 km. Z niecierpliwością czekam na relacje.
Kategoria Wycieczka

mlodzik
| 08:01 wtorek, 11 października 2011 | linkuj No fakt, że zapierdzielałeś mocno, trzeba było nieźle cisnąć za Tobą ;). Tylko Maks i Zbychu ukończyli :D Twardziele :)
jacgol
| 09:49 niedziela, 9 października 2011 | linkuj było jak napisał Zbychu...
Było widać że masz dzień, momentami aż za mocną ciągnąłeś..;)
dzięki za wspólną jazdę !!
toadi69 | 21:25 sobota, 8 października 2011 | linkuj Niezłą lokomotywą byłeś aż do Tulec :)
Deszczu nie udało się uniknąć :( pierwszy dopadł nas w Konarskich (schwoaliśmy się na czas w budce przystanku autobusowego - nieźle lało, Tylko maks zdecydował się jechać dalej i nieźle przemoczyło go. Kolejny deszcz dopadł nas w WPNie już po tym jak się rozjechaliśmy, usiłowaliśmy przeczekać pod drzewami, ale w końcu ruszyliśmy do Stęszewa mimo deszczu i dopiero w Stęszewie udało się przeczekać do jego końca. Pierścień zamykałem z Maksem o 18:04.
Jako lokomotywa niekiedy pomimo wiatru podawałeś takie tempo że było trzeba się nieźle napocić aby z Twego koła nie odpaść.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ibylo