• Sprzęt ZicZac McQueen

Do Puszczykowa pokibicować

Niedziela, 9 października 2011 · dodano: 09.10.2011 | Komentarze 4

Pierwotny plan był taki że pojadę na XC w Puszczykowie, a żona przyjedzie rowerkiem z Poznania mi pokibicować. Ale jakoś nie chciało mi się startować, zamiast tego postanowiłem nabić jesiennych kaemów czego pokłosiem była wspólna jazda dnia poprzedniego. Jak wczoraj wróciłem z wycieczki to mój sąsiad Maciej oznajmił mi że jednak jutro jedzie na XC. Dla niego był to debiut w tego rodzaju zawodach. Ja uznałem że po 100 kilometrach XC będzie porażką więc wybiorę się z żoną do Puszczykowa pokibicować znajomym.
Ranek jak to w październiku był chłodny, a kiedy wyjeżdżaliśmy z Pobiedzisk samochodem odwieźć nasze pociechy do dziadków zaczęło mżyć... tak więc nie wyglądało to zachęcająco. Ale wkrótce pojawiło się słońce i tak miało już być do końca dnia. Ruszyliśmy z osiedla Rusa ulubiona przeze mnie trasą łącznikową w kierunku Puszczykowa. Trasa ta jest zawsze malownicza, ale o tej porze roku oświetlana jesiennym słońcem wygląda szczególnie urokliwie.
Do ośrodka WIESPINu dotarliśmy tuż przed startem mastersów.
Przed startem spotkałem oprócz Macieja również Jacka udało mi się zrobić im ładne zdjęcie przedstartowe...

Muszę powiedzieć że byłem pod wrażeniem tempa w jakim Jacek podjeżdża - wyglądało to fascynująco na tle innych zawodników. Moja żona powiedziała że jakby go ktoś wciągał na linie, ja bym raczej powiedział, że jakby miał w dupie motorek :D
Po Macieju z kolei było widać że jest ciężko, po trzecim okrążeniu jechał chwilę z Lonką :)
Ja się załapałem na darmową herbatę - pewnie dzięki temu że przebrałem się za zawodnika.
W sumie fajnie tak sobie pokibicować.
Poczekaliśmy do końca wyścigu mastersów, obejrzeliśmy dekorację kobiet (gratulacje dla Asi Wąsiel) i wróciliśmy na Rataje tą samą trasą.
Bardzo miły dzień - pogoda dopisała, herbata była smaczna, a piwo wiśniowe Fortuna jeszcze bardziej.
Kategoria Wycieczka

| 15:58 poniedziałek, 10 października 2011 | linkuj Ojej, jaka wspaniała fotka - poproszę więcej takich chwil :)
Hehe :) Fajnie opisałeś moje wyczyny podjazdowe :)
Szczerze to wszystko jest zasługą stopniowych postępów i oczywiście treningów.
No i najważniejsze - bardzo miło było Was spotkać :)
| 11:10 poniedziałek, 10 października 2011 | linkuj Jak będzie pogoda też się piszę na wyjazd. Musze tylko rower umyć i nasmarować po ostatniej wyprawie wygląda nieciekawie.
| 05:52 poniedziałek, 10 października 2011 | linkuj Parę fotek zrobiłem, ale niezbyt wyszły. A jechać było warto. Widoczki były naprawdę super... no i wiśniowa Fortuna też.
toadi69
| 20:29 niedziela, 9 października 2011 | linkuj Mnie po wczorajszym dziś ogarnęła apatia i senność, przespałem 1/3 dnia, że też się chciało jechać Wam, mogłeś zrobić parę fotek na nadwarciańskim, jak będzie pogoda, siły, chęci i sprawny rower to na przyszły tydzień planuję przejechać się właśnie nadwarciańskim, po cichu liczę do Śremu i powrót przez Kórnik i rodzinne stronki.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciepr