• Sprzęt ZicZac McQueen

"Szalenie delikatny jestem na kacu"*

Sobota, 22 października 2011 · dodano: 22.10.2011 | Komentarze 3

Dzisiaj wróciłem z imprezy integracyjnej, a zaplanowałem sobie, że w sobotę wreszcie się przejadę rowerem. W celu realizacji tego pomysłu zostawiłem rower u teściów i przejechałem się swoją standardową dróżką Poznań-Pobiedziska, co dobrze zrobiło mi, a źle kacowi.
*Fragment piosenki "Delikatnienie" z płyty "Las putas melancolicas" zespołu Świetliki
Kategoria Wycieczka

| 18:09 niedziela, 23 października 2011 | linkuj Teksty Świetlików (a właściwie Świetlickiego) są mocne - był taki czas że w samochodzie słuchałem tej płyty na okrągło.
Żono - oj tam oj tam zapewniam, że przed rowerem było znacznie gorzej.
JoannaZygmunta
| 08:15 niedziela, 23 października 2011 | linkuj Wcale kacowi nie zrobiła źle ta wycieczka był ci wierny aż do dzisiejszego rana ;)
| 19:20 sobota, 22 października 2011 | linkuj Świetliki znam i cenię, szkoda żę już nie grają, pamiętam Świetlickiego na koncercie - whiskacz,faja za fają, i mruczał te swoje kawałki z pierwszej chyba wtedy płyty ;).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wczet