• Sprzęt ZicZac McQueen

Po lesie, po szosie, po łąkach ale przede wszystkim na rowerze

Niedziela, 23 października 2011 · dodano: 23.10.2011 | Komentarze 3

Kurde chciałem uzupełnić jakim rowerem z robiłem tę wycieczkę a cały wpis poszedł się walić i jeszcze jakiś automoderator ustawił go na zablokowany :(

| 20:02 poniedziałek, 24 października 2011 | linkuj Hehe, też mam takie zboczenie, że jak jadę w jakichś polodowcowych krajobrazach to sobie wyobrażam jak tu wyglądało, gdy o morenę opierał się lodowiec :D
Np kilkanaście tysięcy lat temu, gdy czoło lodowca opierało się o czarnkowskie górki, pewnie wtedy kilkadziesiąt metrów wyższe, a pod lodem, pradoliną Noteci, płynęła kilkukilometrowej szerokości rzeka z topiącego się lodu :-).
| 18:39 niedziela, 23 października 2011 | linkuj He - ja w ogóle jestem zafascynowany tymi przejawami działalności lodowca - te wszystkie moreny, ozy, nuntaki (no to nie u nas w Wielkopolsce, ale taka Ślęża była nuntakiem) itd... zawsze usiłuję sobie wyobrazić jak to wyglądało...
A miejsce - tak dokładnie o to chodziło
| 18:35 niedziela, 23 października 2011 | linkuj Żona się wciąga, niedługo cię będzie robić na maratonach ;).
To miejsce z klasztorem to ten długi zjazd krawędzią doliny? Mnie zainteresował bardziej opis o wielkiej bryle lodu z lodowca która tu została dłużej i po prostu wygniotła to wgłębienie - działa na wyobraźnię :).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa goobl