Testowanie

Niedziela, 18 grudnia 2011 · dodano: 18.12.2011 | Komentarze 4

Wczoraj było naprawdę paskudnie więc wybrałem się na pływalnię zaznać trochę ciepła. Ale dziś to już nie wytrzymałem i wziąłem mojego nowego rumaka na spacerek. Na początku miałem zamiar przejechać się asfaltowo, co by go za bardzo nie unorać, ale jak dojechałem w okolice Drążynka, to nie mogłem się powstrzymać i skręciłem w kierunku moich ulubionych hopek. Rowerek się sprawia tylko blacik (zabrany Krossowi) jest już zjechany i trzeba go koniecznie zmienić na nowy. Amorek FOXa działa bez zarzutu. Tylko dosiad na rowerze trochę dziwny - jest znacznie dłuższy (i wyższy) od Krossa, poza tym ma wyższą główkę sterową a założyłem mu mostek z Krossa 110 mm. W związku z tym po pierwszych przymiarkach przestawiłem go na kąt dodatni - tak więc siedzi się zupełnie inaczej - znacznie wyżej. Czy wygodniej to się dopiero okaże jak zrobię nim tak co najmniej 50 km. Poza tym ładnie podjeżdża - na stojąco tył nie zrywa przyczepności - to może być kwestia nowych opon. Hamulce trochę mnie zawiodły - ale podobno tarczówki muszą się dotrzeć - zobaczymy. Aaaa i jeszcze przetestowałem nową kurtkę z membrany - r-e-w-e-l-a-c-j-a - miałem pod spodem długą termiczną bluzę z BCMu i długą bluzę kolarską i... to było za dużo - spokojnie wystarczyłaby bluza kolarska i krótki podkoszulek z merynosa, albo ta bluza termiczna.
A potem znowu pojechaliśmy na pływalnię.
Cad: 80
No i zrobiłem fotkę Konika w środowisku naturalnym:
Konik w lesie © Z3Waza
Kategoria Wycieczka

| 11:49 poniedziałek, 19 grudnia 2011 | linkuj Kłosiu -> Karnąć się dam ale tylko wokół bloku :D
Co do wyglądu to się w pełni zgadzam :D
| 22:02 niedziela, 18 grudnia 2011 | linkuj Hamulce powinny się dotrzeć, zrób parę rund po Dziewiczej i będzie si ;).
Na grube kurtki z membrany dla mnie jeszcze ciągle jest za ciepło. Ostatnio zapociłem się jak rudy pies, więc w gamexie jeżdżę, na kurtkę przyjdzie czas jak będzie poniżej zera, bo na razie nawet z jedną cienką koszulką przyjeżdżam mokry ;).
| 21:57 niedziela, 18 grudnia 2011 | linkuj Zajebiście wygląda, dasz się karnąć przy okazji? ;)
| 20:30 niedziela, 18 grudnia 2011 | linkuj No nie powiem nie powiem ładnie się prezentuje ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rdzik