Santa Claus is coming to town

Piątek, 16 grudnia 2011 · dodano: 16.12.2011 | Komentarze 4

No i jest:
Moja nowa maszynka :) © Z3Waza

Nowa maszyna, parę rzeczy wzięła z biednego ZicZaca, który zostanie docelowo zdegradowany na zimówkę. ZicZac służył mi dzielnie i mam nadzieję, że następca spisze się tak samo albo jeszcze lepiej. Żeby wiedział czego od niego oczekuję umieściłem go pod półką sławy mojej Żony. Kurczę szkoda że pogoda akurat tak się spieprzyła...
Jeszce muszę mu jakąś fajną nazwę wymyślić bo Specialized Rockhopper SL brzmi jakoś tak sucho.

| 21:33 sobota, 17 grudnia 2011 | linkuj JP - dzięki :D. Co najważniejsze mi się też podoba :D
| 10:15 sobota, 17 grudnia 2011 | linkuj Ładny i dopasowany, masy sukcesów na nim i własnej półki sławy :)
| 20:18 piątek, 16 grudnia 2011 | linkuj Kolorystyki rowery na wszelki wypadek nie zmieniam.
| 19:58 piątek, 16 grudnia 2011 | linkuj No proszę, szpecyk i to w najszybszym kolorze :). Ładnie się prezentuje.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziecn