Kross reaktywacja

Środa, 1 lutego 2012 · dodano: 01.02.2012 | Komentarze 8

Właśnie skończyłem montowanie rowerka zimowo-treningowego powstałego na bazie mojego starego ZicZaca - Rama została wypiaskowana i pomalowana z powrotem na czerwono. Dokupiłem stalowy widelec, rogi i korbę Alivio na kwadrat. A na koniec przykleiłem nalepki. I powstało coś zupełnie nowego.
W sumie szkoda że jestem tak mocno przeziębiony bo chętnie bym się myknął na przebieżkę.
Kross reaktywacja © Z3Waza

| 20:38 czwartek, 2 lutego 2012 | linkuj JP -> Pogoda zawsze jest jakaś. Choć ta jest raczej bylejaka :D
| 20:28 czwartek, 2 lutego 2012 | linkuj Jasne, poczekajmy tylko na jakąś pogodę :)
| 20:02 czwartek, 2 lutego 2012 | linkuj Ha - muszę się pochwalić, że zulugula wielki "znafca" rowerów - największy oceniacz III i IV Rzeczypospolitej, raczył w swej łaskawości dać mojemu skromnemu sprzęcikowi trzy gwiazdki. Aż się wstydzę pomyśleć co robił patrząc na zdjęcie mojego rowerka takiego gołego bez błotników.
| 19:47 czwartek, 2 lutego 2012 | linkuj Kłosiu -> Jak najbardziej, byle tylko zrobiło się tak z 10-15 stopni cieplej. Ja mojego nowgo/starego rumaka na razie testuję "wokół bloku" tym bardziej, że jestem uziemniony ze względu na przeziębienie.
| 18:46 czwartek, 2 lutego 2012 | linkuj JP, Z3 --> proponuję zrobić "jazdę stalowych widelców" jak się poprawi pogoda ;D
| 09:05 czwartek, 2 lutego 2012 | linkuj Maks -> W taką pogodę jak obecnie to błotniki raczej nie są potrzebne - ale faktycznie myślę sobie sprawić jakieś płetwy
JP -> Dzięki :)
| 08:51 czwartek, 2 lutego 2012 | linkuj Pamiętaj o błotnikach ;)
| 21:19 środa, 1 lutego 2012 | linkuj Bardzo dobra robota z tym Krossem i we właściwym kierunku idziesz :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aswpe