MudX

Sobota, 25 lutego 2012 · dodano: 25.02.2012 | Komentarze 2

Ponieważ dziś rano mokro było tylko na dole a z góry nic nie padało wybraliśmy się z Żoną na wycieczkę do lasu, przy okazji testując nowonabyte błotniki SKS MudX. Błotniki spełniły swoje zadanie pozostawiając mój tyłek suchym a twarz niepiegowatą.
A poza tym było naprawdę ciężko - jazda jak w kleju. Zaliczyłem też dwie glebki - pierwszą na jakiejś koleinie - jednak brak amortyzacji plus zapchane i śliskie opony robią swoje, drugą już na powrocie kiedy próbowałem objechać kałużę i wjechałem w pole, które było tak rozmoczone, że koło zapadło się poniżej felgi, a mój rower zatrzymał się gwałtownie zmieniając raptownie geometrię na taką przypominającą zjeżdżalnie - efekt - malownicze OTB, na szczęście nie w kałużę a tylko w błotko. Jak przyjechałem do dom to dosłownie spływało ze mnie i z roweru. Jutro wybieram się na szosę. Fotki u żony.
A z atrakcji przyrodniczych to spotkałem stadko bezrogich jeleni które liczyło ze 25 sztuk.

Ps. A i jeszcze jedno zupełnie poza związkiem z dzisiejszą wycieczką takie fajne zdjęcie dostałem na facebooka z czasów gdy profesjonalny sport był bliżej amatora a nie jak dziś gdy amatorzy udają zawodowców