• Sprzęt Rzadka BIRIA :)

Pokibicować a potem na wygnajewo

Niedziela, 26 lutego 2012 · dodano: 26.02.2012 | Komentarze 0

Wybraliśmy się dzisiaj pokibicować uczestnikom IV Memoriału Marka i Zbyszka. Tam jak zwykle stara wiara z poznańskiego fyrtla: spiker Kurek, mocna obsada Rybczyńskich, Pyrcyki, Maks Bieniasz z Asią, S. Swat.
Moja dziesięcioletnia córka robiła za fotoreportera. Kilka zdjęć poniżej.
Memoriał Marka i Zbyszka jedyna juniorka © Z3Waza

Memoriał Marka i Zbyszka ktoś od Rybczyńskiego © Z3Waza

Memoriał Marka i Zbyszka Pyrcyk © Z3Waza

Memoriał Marka i Zbyszka Maks B. i Mateusz R. © Z3Waza

Memoriał Marka i Zbyszka © Z3Waza

Potem wybrałem się na szosę, z planowanych 60 zrobiło się 30 kilometrów. Bo szczerze mówiąc nie chciało mi się jeździć za długo w tym lodowatym wietrze, a poza tym jak wróciliśmy to zrobiło się dość późno. Wiało faktycznie jak by się nie jedna, a stado wariatek powiesiło. Z wiatrem jak z jeżdżeniem pod górkę - zawsze więcej jest pod wiatr niż z wiatrem. Spotkałem po drodze dwóch rowerzystów i wywiany wróciłem do domu na obiad.