Małe turlanko z Żoną...

Niedziela, 25 marca 2012 · dodano: 25.03.2012 | Komentarze 1

Rano miałem ruszyć z sąsiadem, ale po zmianie czasu nie bardzo uśmiechało mi się wstawać przed 7:00 czasu letniego (urrra - mamy czas letni, uuuuuuu- trzeba wstawać wcześniej) i zamiast tego zdecydowałem się na mały regeneracyjno-wypooczynkowo-trenigowotechniczny wypad z Żoną. Skoczyliśmy najkrótszą traską nad jeziorka Uli, Baba, Ósemka poobjeżdżać okoliczny singielek, znowu robiłem za treneiro a także za fotografa.
Asia na singielku © Z3Waza

Odwiedziliśmy tradycyjnie bobry, które dorobiły się w nagrodę za swą wytężoną pracę tablicy informacyjnej.
Bobry - tablica informacyjna © Z3Waza

Wynik intensynej pracy bobrów © Z3Waza

Oraz znaleźliśmy ślady wiosny w postaci kwiatków przylaszczki, małe ale za to wyjątkowo uroczo świecą spod burej pokrywy liści.
Przylaszczka pospolita © Z3Waza

Nad jeziorkami byłoby super gdyby nie jacyś klienci którzy puszczali na całą epę z samochodowego radia polskich hiphopowców wygadujących niesamowite prawdy życiowe. Zastanawiam się po kiego grzyba tacy goście przyjeżdżają do lasu?
Jezioro Uli © Z3Waza

Jeszce machnąłem fotkę Specyka odpoczywającego nad jeziorem
Spec w lesie © Z3Waza

I wróciliśmy do domu przez hopki koło Drążynka (te same które odwiedziłem wczoraj)