Do Lasu Arkońskiego

Poniedziałek, 26 marca 2012 · dodano: 26.03.2012 | Komentarze 6

Pierwszy raz jestem w Szczecinie i to od razu na cały tydzień roboczy. Dziś przyjechałem do hotelu dość późno postanowiłem więc wybrać się na rekonesans po mieście w sposób bardziej turystyczny. Efektem jest kilka fotek, nie najlepszej może jakości, bo z komórki.
Szczeciński Urząd Wojewódzki © Z3Waza

Port w Szczecinie © Z3Waza

Poszlajałem się trochę na ślepo po miejscowych drogach rowerowych które w Polsce mają to do siebie że biegną nie wiadomo gdzie i kończą się nie wiadomo kiedy. W końcu wyniosło mnie w okolice miejscowego uniwersytetu,
Uniwersytet Sczeciński © Z3Waza

za którym był ładny park imienia Kasprowicza z dziwną rzeźbą orłów akrobatów.
Orły akrobaci w Szcecinie © Z3Waza

I jeszcze dziwniejszym industrialnym Teatrem Leśnym.
Teatr Leśny © Z3Waza

W Parku nie zabrakło mostku z nieśmiertelnymi kłódeczkami.
Kłódeczki © Z3Waza

Później zaczęło się robić coraz leśniej - ale tak w stylu naszej poznańskiej Rusałki i dzięki temu szybciej, zrobiłem jeszcze foto jeziora Głębokiego, które wg Wikipedii wcale głębokie nie jest.
Jez. Głębokie o zachodzie © Z3Waza

I ponieważ robiło się coraz ciemniej, a ja nie miałem lampek wróciłem do hotelu.
Kategoria Wycieczka

| 18:31 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj Maks -> Dzięki
Lenek -> Z tym urzędem - faktycznie dziś sprawdziłem, o orłach przeczytałem wczoraj w wiki i wiem że to pomnik czynu polaków - ale te fantazyjne pozy tych orłów skojarzyły mi się z akrobatami właśnie
Grigor -> w ogóle w tej okolicy jest wielu bikerów i nietrudno kogoś spotkać na rowerze, a panie rowerzystki szczecinianki są bardzo miłe i ładnie się uśmiechają do rowerzystów.
Rodman -> nawet nie wiem czy będzie jakiś next time in Szczecin, ale do pojeżdżenia to ja zawsze jestem chętny.
Rodman
| 11:32 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj daj znać kiedy next time to może się zgramy ;-)
w Podjuchach są ciekawe ścieżki i pagórki, ale samemu ryzykownie ;-)
| 09:15 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj O wypad do Szczecina? Tam jest wielu bikestatsowiczów, może się z kimś spotkasz po drodze...
lenek1971
| 09:06 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj :) No może jeszcze poza Orłami Akrobatami (fajnie je określiłeś) - to jest pomnik czynu polaków - orły mają symbolizować 3 pokolenia - szczecinian ;)
| 09:05 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj :) Hej - to co nazwałeś Uniwersytetem Szczecińskim jest Urzędem Miejskim - poza tym wszystko super! Pozdrawiam
| 20:44 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj Super relacja ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz