Rain Dogs*

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 5

Dziś po południu zrobiła się piękna pogoda, ale ja niestety umówiłem się z kolegami na rower o 7:30. Jak wyjeżdżałem z sąsiadem na umówione spotkanie z Marcinem na pobiedziskim rynku to mżyło, a potem było już tylko gorzej :(
Ale nic to twardzi jesteśmy i nie pękamy. Sąsiad jutro startuje w Dolsku chciał zatem przejechać się delikatnie po asfalcie. Pojechaliśmy więc na Tuczno, ale z tym "delikatnie" to nie bardzo nam wyszło :D W Tucznie Maciej poleciał dalej na Kobylnicę po chleb z dopalaczem ;) a my skręciliśmy w niebieski szlak w kierunku Dziewiczej. Na Dziewiczej dwie rundki standardem z lat przeszłych MTBMarathonu. A potem już powrót przez Pławno, Tuczno, Wagowo. Deszcz kropił coraz to intensywniej i w międzyczasie odechciało mi się planowanego dokręcenia do setki - tym bardziej, że mokry już byłem, aż do gaci. Tak więc zamiast setki tylko 62 - ale wyjazd udany. A jutro może mi się uda wrócić rowerowo z Dolska dokąd jadę jako treneiro, kibico, serwiso i opiekuno del dziecio w jednym.
* "Rain Dogs" - utwór Toma Waitsa z płyty pod tym samym tytułem

| 18:57 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Znam kilka kawałków Waitsa, ale szczerze mówiąc wolę jego covery. Ten zapijaczony głosik jakoś nie do końca do mnie przemawia. Najbardziej zaskakuje moich znajomych jak puści się na imprezce Downtown triain w wykonaniu Rota Stewarda. Ponadczasowa muza w dobrym, choć nieco słodkim wykonaniu, kontrastuje z obciachowym video w stylu lat 80 - tych z fryzurkami typu "mullet".
| 20:25 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Marcin -> no nie mów że znasz twórczość Toma Waitsa :0
| 07:03 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Rain Dogs - obrzydliwy kawałek, ale coś w nim jest.
| 20:16 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj Mogę być :) a co mi tam
| 20:00 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj ... i jeszcze może będziesz fotografem ? :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yjdzi