Dzisiaj tu, jutro tam

Środa, 30 maja 2012 · dodano: 30.05.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj jakoś pomysłu nie miałem na wyjazd... ruszyłem więc, gdzie mnie oczy poniosą. Zaliczyłem oczywiście ulubione hopki koło Brzostka, a potem pojechałem przez pola w okolicy Boszkówca. A na polach kwitła facelia błękitna pachnąca upojnie i tworząca fantastyczny fioletowo-błękitny dywan
Pole facelii pod Kostrzynem © Z3Waza

Potem poleciałem drogą nr 12 przez las w okolicach Rujscy - normalnie jadę tamtędy na singielek Uli-Baba, ale tym razem skręciłem na Czerniejewo, przejechałem obok pałacu i poleciałem dalej na Rakowo a stamtąd do singla Uli-Baba. Powróciłem też nietypowo, bo okrążyłem jezioro Dobre, gdzie zwykle nie jeżdżę. Ot taki wyjazd na spontanie - poza tym miało być lekko i było.

| 21:20 środa, 30 maja 2012 | linkuj Grigor - ja ostatnio próbowałem pojechać nieco inaczej moim ulubionym singlem Uli-Baba - skończyło się krzakoterapią i kleszczem w girze, a ponieważ go nie zauważyłem i wyciągnąłem dopiero po 2 dobach to lekarz mi zalecił 20-dniową kurację antybiotykową.
Kolarstwo to jednak niebezpieczny sport :D
A moja dzisiejsza wycieczka składała się ze znanych mi klocków ale poukładanych inaczej niż zwykle.
| 20:55 środa, 30 maja 2012 | linkuj Spontaniczne tripy są czasem bardzo ciekawe :-) W moim przypadku takowe miejsce mają bardzo często i różnie się kończą np. końcem drogi, albo lasem pełnym pokrzyw hehe.
Facelie - bajera

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jasie