Ze sztywnym na Dziewicę

Czwartek, 31 maja 2012 · dodano: 31.05.2012 | Komentarze 1

Z Poznania przez Gruszczyn, Kicin na Dziewiczą, powrót do domu przez Ludwikowo, Tuczno, Gorzkie Pole.
W Antoninku minąłem rowerzystę, z jego wpisu okazało się że to Kamil ze Swaja. W Zielonce piachu od cholery, na Kendach Karmach jeździ się po nim kiepsko, ale nie przeszkodziło mi to zjechać z kilera przy pomocy mojego sztywnego rowerka. Ogólnie Krossik podjeżdża bardzo dobrze - sztywny widelec, niska pozycja, powodują że nie ma w ogóle tendencji do myszkowania, i efekt jest taki że podjeżdża się nim bardzo komfortowo na środkowym, pomimo że z tyłu mam kasetę 11-28. Po odwiedzinach u Dziewicy pojechałem moim ulubionym fragmentem czerwonego szlaku do Maruszki. A potem fragmentem trasy maratonu Czerwonak niesławnego cyklu (którego nazwy nie wymienię). Niestety tam drwale zrobili trochę zamieszania zostawiając pościnane gałęzie. Reszta bez przeszkód. Najważniejsze że zamknąłem miesiąc przebiegiem choć troszkę większym od przebiegu miesiąca poprzedniego.