Poranna wycieczka

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 23.06.2012 | Komentarze 0

Po czterech dniach niejeżdżenia wybrałem się z Marcinem na przebieżkę z założeniem, że nie będzie to ostre darcie, a poza tym jak pojedziemy w teren to raczej po szutrach żeby nie unorać zbytnio roweru przed jutrzejszym wyścigiem w Wyrzysku. To pierwsze się udało, to drugie raczej nie - jak wjechaliśmy w las za Grabami to szuter się skończył, a droga zaczęła się robić coraz bardziej błotnista. Jak za kolejnym zakrętem wyłoniła się kałuża na całą szerokość ścieżki, to nie było wyjścia i trzeba było przejechać centralnie przez nią. Potem błotka robiło się coraz więcej. W efekcie przyjechałem do dom z kożuchem błota na ramie. A i jeszcze przetestowałem i ochrzciłem moje nowe butki Shimano (w kolorze snow white - super kolor na buty MTB :) )
No i trzeba było myć i rower i buty ;)
Potem pojechaliśmy z Asią do Kobylnicy na wyścig szosowy w którym wzięła udział a my z córami robiliśmy za publiczność. Ale o tym poczytacie w jej wpisie.