• Sprzęt Rzadka BIRIA :)

Dookoła Pobiedzisk

Środa, 4 lipca 2012 · dodano: 04.07.2012 | Komentarze 4

Dzisiaj trochę siły, z inspiracji Toadiego. Najpierw popodjeżdżałem trochę pod Kociałkową, a potem zrobiłem standardowe kółko przez Kostrzyn i wszystko na przełożeniu 53/12. Myślałem że będzie jakaś masakra a okazało się całkiem łatwo, może i dlatego, że wiatr nie przeszkadzał a mżawka z nieba skutecznie chłodziła. To ostatnia taka jazda przed Stroniem. Jutro i pojutrze raczej lajciki.

| 19:09 środa, 4 lipca 2012 | linkuj Jacek -> no wizualizuję sobie traskę. Bo to jest tak - wjazd na Śnieżnik znam. Potem trochę górek, znacznie mniejszych nawet kawałek niemal płaskiego a potem już zjazd. I tak sobie wmawiam że jest to w sumie niewiele :D A będzie co ma być - przede wszystkim trzeba dojechać.
| 16:28 środa, 4 lipca 2012 | linkuj A jak ogólne samopoczucie przed tym że pojedziesz golonkowe giga ? :)
| 15:43 środa, 4 lipca 2012 | linkuj :D No przez Kociałkową, Buszkówiec, Glinkę, Kostrzyn, Gwiazdowo, Jankowo, Górę to moja typowa krótka pętelka szosowa - wychodzi akurat 30km

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyluz