Poranna seta

Wtorek, 14 sierpnia 2012 · dodano: 14.08.2012 | Komentarze 5

Z rana po drodze czterech powiatów z dokręceniem do pełnej setki.
Pulsometr ostatnio coś szwankuje - postanowił nie widzieć tętna przez pierwszą godzinę... chyba przeszło z Josipa na mnie :D
Poza tym wietrznie i tak... wrześniowo.

| 20:39 piątek, 17 sierpnia 2012 | linkuj No ja mam tydzień na luzie. Ostatnio śnił mi się ból nóg i nawet jak się obudziłem to miałem wrażenie, że jestem po ostrym kręceniu mimo, że nic specjalnego poprzedniego dnia nie jechałem. To jest dopiero schiza.
| 20:26 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj Aaa bo dziś wiało a poza tym jednak czuję niedzielny maraton... lubię sobie tak pojechać na luzie, gdyby się ktoś na trasie znalazł, kto podbiłby mi puls to i średnia by zaraz wzrosła. ;)
Myśl, myśl :D
| 20:18 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj Ładnie, ale coś średnia na twojej lukstorpedzie nie za wysoka.
P.S. Męczy mnie ta myśl o szosie. Czekam aż wyleczę się z jedynegożywicielstwarodziny to wtedy sobie coś wykukam (mówiąc po wielkopolsku).
| 18:48 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj No seta to dobra rzecz czy to z rana czy po południu :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa enera