U nas na wsi

Środa, 22 sierpnia 2012 · dodano: 22.08.2012 | Komentarze 5

Na wsi jak to na wsi - gdzie się nie ruszysz spotykasz znajomych. Ledwie dojechałem za cmentarz w Letnisku a tu z naprzeciwka jedzie Marcin z młodą laską, znaczy się wyjechał na spacer z córuchną ;) Stoimy gadamy a tu z tyłu nadjeżdża Seba, który właśnie wracał z wycieczki. No i pojechaliśmy z Sebą na PK Promno, a potem do Jezierc na singielka, którego jak się okazało Seba nie znał. Niestety, robi się coraz szybciej ciemno, tak więc trzeba było kończyć fajne myk myk po lesie. Ostatnio mało jeździłem po terenie i jakby na nowo odkrywam przyjemności z tym związane, a ta była tym większa, że w dobrym towarzystwie.

JoannaZygmunta
| 20:51 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Ja z Ciebie nie mogę Kania :D)))))
| 20:51 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Marcin -> rozwaliłeś mnie - niemal dostałem przepukliny ze śmiechu :D :D :D :D :D :D
| 20:46 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Na cmentarzu zawsze można spotkać fajnych ludzi. A poza tym co za nazwa "cmentarz letnisko" - brzmi jak tytuł z filmów polskich z lat 50-tych i 60-tych(lepsze od Bazy ludzi umarłych). Za chwilę będzie "Rękopis znaleziony w Pobiedziskach", "Salto w Wałczu", "Pętla w Jeziercach" lub też "Rower w Wodzie", a w tle muzyka Komedy. Co za schiza, idę spać.
| 20:19 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Może i dobrze, że w Polsce są takie dziurawe asfalty, bo gdybyśmy mieli tak jak np. w Belgii, czy Luksemburgu to zapomniałbyś o terenie, śmigając swoją nowiutką szosówką po idealnie gładkim asfalciku :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mawid