Taka propozycja

Środa, 22 sierpnia 2012 · dodano: 22.08.2012 | Komentarze 9

Chciałem przypomnieć temat podrzucony w swoim czasie przeze mnie i oblec go w większy konkret, w związku z zapytaniami jakie ostatnio się pojawiły.
Tak sobie wymyśliłem żeby to wydarzenie miało swój początek na rynku w Swarzędzu - 1 września o godzinie 9. Jeżeli komuś z jakichś względów nie pasuje to na tym etapie jeszcze można coś zmienić, ale wydaje mi się, że czas i pora jest OK.

| 19:57 piątek, 24 sierpnia 2012 | linkuj No właśnie wychodzi na to że się to przekształca w wyjazd na góralach. Ponieważ jestem kierownikiem tej wycieczki to zmieniam wstępne założenia i przyjeżdżam na Specu z oponami 2.0 Hutchinson Cobra :)
MaciejBrace
| 16:27 piątek, 24 sierpnia 2012 | linkuj Ja na asfaltowe zaproszenie - to podziękuję - brak sprzętu.
| 15:46 piątek, 24 sierpnia 2012 | linkuj Na asfaltowe napieranie to się skuszę jak będę miał szosówkę albo zmodyfikuję górala tak, by był szybki :)
A propos propozycji - ja odpadam bo następnego dnia walczę o generalkę XC w Jarocinie.
| 20:07 czwartek, 23 sierpnia 2012 | linkuj Łe - ja planowałem jako wyjazd po asfalcie - mapka załączona w poprzednim wpisie, ale możemy to zmodyfikować i zrobić rozszerzony pierścień poznański z zaliczeniem hopek JPBike''a w WPN plus singiel nad jeziorem Łodzko-Dymaczewskim itede..
19Piotras85
| 12:23 czwartek, 23 sierpnia 2012 | linkuj jeśli tempo będzie względnie uogólnione i teren nie będzie nam obcy to ja tez jestem chętny ;)
| 21:33 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Ja się wstępnie piszę ;)
| 20:53 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Ja też potwierdzam wyjazd, ale bez zapieprzu totalnego. Jadę na terenówce więc proszę o jakieś odcinki leśne i żadnych slików (inaczej w zanadrzu mam Łilera i nie zawaham się go użyć).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oscsi