Helga is focused on sex

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 25.08.2012 | Komentarze 8

Miała być ustawka z Josipem a tu przypałętał się Rodman i było jasne że dziś będzie wyjazd z serii napalm o... - tym razem po południu. Choć wyjazd zaczął się od harców Josipa który miał wyraźnie nadwyżki glikogenu i czego tam jeszcze. No w każdym razie było szybko, tym bardziej że wiatr nam sprzyjał. Ja muszę przyznać wiozłem się raczej z tyłu, a jak już dawałem zmianę to zaraz Rodman albo Josip wychodzili z ogniem takim że ho ho. I tak sobie dojechaliśmy do "chadziajewskich" Pyzdr gdzie zarządziłem przerwę na lodzika i napoje. Potem przelot po górkach w okolicach Żerkowa gdzie okazało się jaki Rodman jest mocny... a ja nie ;) i wizyta w knajpce w Bieździadowie na niskoprocentowym Shandy'm z dodatkowymi atrakcjami w postaci poznawania miejscowego folkloru.
No, a potem był już powrót... Rodman miał niespożyte siły - jak przywalił pod wiatr tempo to poczułem jak mi się giry gotują :) spojrzenie na pulsometr i wszystko jasne - tętno 169 to nie jest kurwa tlenik :) Siły topniały jak lód w sierpniu, no ale trza było kręcić. W końcu dotarliśmy do Środy Wlkp na kolejny postój na napoje a zaraz potem się rozstaliśmy - chłopaki polecieli na Swaj, a ja na Kostrzyn. Tempo udało mi się utrzymać w okolicach 30-31, strzałka pokazująca czy jestem pod średnią czy nad była mi w tej jeździe głównym antyzamulaczem, w końcu Kostrzyn - stąd już naprawdę blisko... i nagle słyszę jakieś dziwne szur-szur, zatrzymuję się a tu z koła wydobywa się pssssst - no tak - pana. I tak nagle skończyła się moja wycieczka. Aśka przyjechała, rowerek na pakę zabrała, obiad ugotowała, a ja go zjadłem z apetytem wielkim. No i tyle... było super

josip
| 18:24 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj Rodman rzeczywiście stara się być skromny a ja się obawiam, że on wczoraj i tak się trochę oszczędzał...:)
Z tą paną to mega fuks, że tak blisko od domu, w ogóle ładnie się wybraliśmy - prawie 100 km od domu i żadnej pompki.

Dzięki za wspólną jazdę, cdn.!
| 15:13 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj czyli jednak ogień był ;)
| 15:04 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj Seba -> Dzięki
Kania -> W sumie o tych 2k nie myślałem, ale mnie trochę prowokujesz ;) Tak na poważnie to raczej się nie uda - od wtorku do czwartku jestem w Warszawie - i nawet jeśli wezmę tam rower to więcej jak 120 km nie wykręcę.
Maks -> Ja tylko się grzałem przy ogniu z pieca :)
Rodman -> Dobra dobra nie przesadzaj z tą skromnością bo i tak Ci nie wychodzi :D A z paną to rzeczywiście szczęście w nieszczęściu - bo każdy z nas liczył na rozsądnego kolegę :D:D:D
A co do tytułu... zgadłeś - w nagrodę funduję moją obecność przy piwie które postawisz następnym razem w Bieździadowie ;)
Rodman
| 14:09 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj a ten tytuł to apropo''s rowerków ? ;-))
| 14:02 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj ale fux z tą "paną", dobrze, że nie w Bieździadowie ;-P
musiałeś dobić na dziurach ?!

poza tym nie jestem mocny tylko lubię na treningu grupowym wykorzystać grupę do większej motywacji treningowej ;-)

dzięki za fajny trening ! :-)
| 07:48 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj Ładnie przygrzaliście ;)
| 06:12 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj Odnoszę wrażenie, że chodzi ci po głowie myśl o złamaniu granicy 2K w jednym miesiącu. Dzisiaj dokręcisz do 1700, a w przyszłym tygodniu będziesz szarpać się z niechęcią do jazdy, byle tylko dokręcić brakujące km. Bikestats z jednej strony motywuje, z drugiej jednak potrafi zadręczyć ambitnego człowieka.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tbree