Zielonka na luziku

Niedziela, 26 sierpnia 2012 · dodano: 26.08.2012 | Komentarze 2

Po wczorajszych mecyjach pojechałem dziś na rowerze bardziej kanapiatym do pobliskich lasów - najpierw singiel nad Kowalskim, a po dotarciu do Ludwikowa zmieniłem wcześniejsze plany i jednak pojechałem na Dziewiczą. Tam jednorazowa pętelka i powrót, na polach koło Dziewiczej doznałem iluminacji - piękno dnia - ciepłego nie upalnego, zapach parujących traw i ogólnie okoliczności przyrody spowodowały że przeżyłem małą nirwanę :D i kręciłem sobie w tempie takim żeby tylko rower się nie przewrócił rozkoszując się tym co wokół. Pięknie, takie chwile we wspomnieniach trzeba chować na listopad-grudzień-styczeń.
Potem już typowo - do Ludwikowa potem Tuczna i stamtąd po asfalcie na Wronczyn - bo bardzo przyjemnie się jechało gdy wiaterek w plecy był mi dziś przyjacielem. I powrót na działkę na pyszny obiadek w stylu late summer - młode ziemniaki, gotowana kapusta, panierowane kabaczki - pycha - tylko piwka brakowało.