• Temperatura -1.0°C

POEMMPwXC

Niedziela, 2 grudnia 2012 · dodano: 02.12.2012 | Komentarze 8

Ponieważ zostałem samowolnym przewodniczącym komitetu organizacyjnego POEMMPwXC (Pierwszych Elitarnych Otwartych Mistrzostw Miasta Pobiedziska w Cross Country) to spadło na mnie trochę obowiązków, ponieważ nie znam się na kuchni to wziąłem na siebie kwestie przygotowania trasy w czym bardzo mi pomógł Seba dla którego wielkie dzięki. Dzisiaj o 11 pojechaliśmy doglądnąć trasę i powiesić kilka dodatkowych strzałek. W międzyczasie Asia z Marcinem K. zaczęli przygotowywać ognisko - rzecz niezbędną w panujących warunkach. Po chwili dojechali Maciej, Jacek z Jarkiem, Grigor z tatą, Piotras z kumplem, Rodman, Josip z córą, kibic Paweł i z lekka spóźniony Kłosiu.
Najpierw runda pokazowa - okazuje się że w kilku miejscach można by lepiej nieco oznakować teren. no nic wracamy na kreskę i ruszamy. Ha jako organizator mam przywilej ruszenia z krechy. Na początku mam problem z wpięciem się w SPDa i gubię kilka pozycji... i tak sobie biegnie ten wyścig... ale co tam to nie najważniejsze. Na końcu okazuje się że wyniki są bardzo zaskakujące - wygrywa Grigor przed Jarkiem (ponoć z dużą przewagą) za nimi wpada Rodman potem Josip, a ja jestem piąty :)
szczerze mówiąc nie wiem jak tam dalsza kolejność bo nie zamontowaliśmy fotokomórki.
A potem już było to po co tak naprawdę przyjechaliśmy - kiełbaski, pyry z ognicha, herbata, grzane wino, piwo z własnego prowiantu. Pogaduchy. I w ogóle mam nadzieję fajnie było...
Ps.
A jak wracałem do domu to termometr na rowerze pokazał -4
Ps2. Naprawdę dziękuję wszystkim za to że przyjechaliście.
Ps3. No - filmik od Młodzika muszę wkleić
<object height="350" width="425"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/H7xd_bizNlg"> <embed src="http://www.youtube.com/v/H7xd_bizNlg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" height="350" width="425"></embed></object>&fmt=18

| 19:48 poniedziałek, 3 grudnia 2012 | linkuj Impreza, trasa pierwsza klasa !
Wszyscy się spisali na medal ! :)
| 23:16 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj Wypas impreza Marcin! Bardzo fajnie żeście z Asią i córkami wszystko zgrali :-) Takie coś trzeba co roku powtarzać! Ale następnym razem nie będę się już spinał hehe.
| 21:00 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj Maciej -> dzięki - zwłaszcza od strażniczek ognia
| 21:00 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj Marcin -> eee po prostu nie miałem weny - i w ogóle jakoś nie chciała przyjść - więc wpis to taka po prostu relka. Ale mam nadzieję, że reszta w moim wykonaniu był na wyższym poziomie.
biniu
| 20:56 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj Pogoda dopisała -zasłużyliśmy !
Elita z WLKP - dopisała :-)
Organizacja-nic dodać nic ująć :-)
Miejsce - wyjątkowe :-)
Prowodyr :) - spisał się na medal :-)
Gratulacje dla wszystkich którzy byli :-))) !!!
PS.strażniczki ognia spisały się na MEDAL !!!
| 20:52 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj Trasa super. Ja nie miałem problemów z oznakowaniem. Może przy większej prędkości strzałki stają się zamazane. Akurat ja widziałem je nadzwyczaj ostro.
Widzę, że byłeś mocno zmęczony skoro nie dokonałeś wpisu na bloku wcześniej.
Jarekdrogbas
| 20:19 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj Na taką imprezę to grzech by nie dojechac;-) Piąteczka za organizacje i no wymagającą trase;-)
josip
| 20:07 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj Marcin, spoko - nalegałeś, to przyjechaliśmy:-):-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iwyga