• Temperatura -0.5°C

A miało być zupełnie inaczej...

Sobota, 29 grudnia 2012 · dodano: 29.12.2012 | Komentarze 5

...to znaczy miała być szosa z Sebą, a wyszedł teren z Asią. Wszystko dlatego, że Sebie wypadły sprawy rodzinne, a ja wczoraj uznałem że w lesie jest OK - bo ziemia zmarznięta, błota nie ma i dodatkowo jest osłona od wiatru. Ruszyliśmy więc w kierunku na Dziewiczą. Najpierw przykra niespodzianka - ktoś całkiem odciął drewniany mostek na Głównej koło zajazdu "Ostoja" :(. W lesie jak już napisałem było fajnie - grunt twardy jak asfalt - jedynie trochę pomarzniętych kałuż - ale one nie przeszkadzały specjalnie. Tempo raczej spacerowe. Powrót od Tuczna do Pobiedziska po szosie. Szosa zapewniła zastrzyk jakże potrzebnej adrenalinki w taki chłodny dzień jak dziś.
Kategoria Zez ślubnom

| 21:36 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj He he no wielu jeżdżących to nie było w Zielonce - ale jakiegoś bikera po Dziewiczą spotkaliśmy, no i stałych mieszkańców oczywiście też.
| 17:18 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj A myślałem, że jestem dziś jedynym, krążownikiem po Puszczy...
| 15:37 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj Asia też twierdzi, że coś w tym musi być. Skoro nie chcą to nie ma co się pchać na siłę. Jak będzie można to dojedziemy.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zylub