• Temperatura -2.0°C

Trochę pojeździłem....

Niedziela, 24 marca 2013 · dodano: 24.03.2013 | Komentarze 6

...z FTI a konkretnie z dwiema Monikami i Jackiem. Trasa podobna do zeszłotygodniowej z tym, że zaliczyliśmy Osową (ja 8 razy). Wyjazd pomimo panującego zwłaszcza z rana mrozu bardzo miły a to za sprawą towarzystwa (przede wszystkim) oraz w miarę bezwietrznej pogody. Same podjazdy na Osową weszły mi wyjątkowo gładko - każdy kolejny lepiej, w sumie po ośmiu pomyślałem, że spokojnie machnąłbym jeszcze ze dwa. Na powrocie zaczął dopadać mnie mały głód - na szczęście byłem wyposażony w batoniki bo bez tego to chyba bym musiał wsiąść do samochodu pilotującego nas Michała. Dawno nie poczułem się tak przyjemnie zmęczony i zadowolony.
Dzięki wszystkim za wspólny trening i sorry za wmuszanie niechcianych napojów ;)
Profil trasy sciągnięty od Jacka

Ps. A zapomniałbym że po drodze minęliśmy się dwukrotnie z ekipą Rybek a w ławicy płynął nie kto inny jak sąsiad mój Maciej. No proszę proszę :)

| 15:02 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Przyjedź kiedyś na Obornickie, można sprawdzić swoją wytrzymałość ;)
| 20:26 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj JP - bo to nie mój ślad a kolegi
| 20:25 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Fajny profil trasy, tylko dlaczego tych najwyższych punkcików jest 6, a nie 8 ? :)
| 20:19 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Nieźle, gratuluję. Ja to dzisiaj zaliczyłem mini zgon.
| 19:44 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj No Maks ty przekroczyłeś moją normę o 50% niemal :)
| 19:39 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Dobry trening był dzisiaj ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz