Szum gum...

Sobota, 13 kwietnia 2013 · dodano: 13.04.2013 | Komentarze 3

...czyli góralem po szosie.
Działo się sporo i szybko. I ten szum gum po asfalcie. Jednak mimo wszystko to nie naturalny teren górala, zwłaszcza pod wiatr, zwłaszcza pod wiatr przy 40km/h. Ale się da.
Pogoda - sami wiecie - wiosna. Dziś jechałem w gamexie i długich spodniach i to było zdecydowanie za grubo. No i padać zaczęło jak już siedziałem w samochodzie.
Wracając samochodem z treningu w okolicy góry spotkałem bajkera w koszulce Goggle, myślałem że to miskov17 z bikestatsa, ale okazało się po przedstawieniu, że to Piotr Grześ. Będziemy być może mieć okazję się spotkać na golonkowych maratonach.
Dzisiaj pulsak oszalał i pokazał HRmax 230 ileś tam. No aż tak ciężko nie było. Za to kadencja jak na mnie iście chomikowa - 89.
Kategoria FTI, Sport, Zez wiaruchnom

| 20:02 sobota, 13 kwietnia 2013 | linkuj No ładne tempo trening też 84% to już jest konkret (jak dla mnie). Kadencja też iście chomikowa nie pamiętam kiedy miałem taką średnią kadencję na szosce ;)
| 19:54 sobota, 13 kwietnia 2013 | linkuj Nie wiem jak można wykręcić taką średnią na góralu.
Jak pulsak dalej będzie pokazywać 230 to czasu myśleć o kardiowerterze.
kerto
| 19:41 sobota, 13 kwietnia 2013 | linkuj Eeee to w Krakowie chorągiewki wiatrowe ciągle swobodnie - niemalże 0 wiatru :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mpoto