• Kalorie 2037kcal

Raindrops

Niedziela, 12 maja 2013 · dodano: 12.05.2013 | Komentarze 3

Dzisiaj z dwoma Jackami - Jackiem B. i Jackiem triatlonistą, oraz Jędrkiem prowadzącym nasz wóz techniczny.
Pogoda jaka jest każdy widzi - mokro - na szczęście w sumie nie padało ale i tak wystarczająco dużo wody było na asfalcie żebyśmy w krótkim czasie byli cali mokrzy.
Pojechaliśmy standardowo ze Starołęki w kierunku Śremu. Po jakichś 15 km odpadł Jacek triatlonista i zostaliśmy we dwóch. Trzeba przyznać, że Jackowi B. dziś noga podawała solidnie więc mi pozostało się skupiać na tym aby trzymać koło. Tak sobie dojechaliśmy na kawkę w Śremie na stacji. Na stacji pani sprzedająca zapytała nas czy tankowaliśmy :) he he do jazdy na rowerze z silniczkiem jeszcze mam nadzieję mi zostało parę lat. Powrót przez Czempiń i Mosinę. Jacek jechał prawie cały czas z przodu więc w sumie to dzięki niemu dziś wyszła taka średnia, jakbym jechał sam to z pewnością strasznie bym zamulał, tak więc dzięki wielkie.

biniu
| 15:50 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj No tak,co w grupie to w grupie :-) Przynajmniej można odpoczywać :))))))))
A ja sam i w dodatku prawie ciągle padało hihi :)
Gratki za udany trening !
| 14:25 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj No i pięknie, mimo kiepskiej pogody można zrobić trening. Jak jest ciepło to i deszcz nie przeszkadza, chociaż jak przejeżdżałem mokry w deszczu przez rynek w Pobiedziajach to ludzie patrzyli się ze zdziwieniem i politowaniem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa przyz